خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

بازنشستگان نیروهای مسلح از افتخارات کشور محسوب می شوند/ توانمندی موشکی ایران تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نمی باشد

فرمانده سپاه بوکان گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع، توان موشکی و دفاعی خود را تقویت کرده و در این مسئله با هیچ‌ کسی و هیچ کشوری تعارف نداشته باشد؛ لذا آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران تحت هیچ شرایطی درباره مسائل موشکی و دفاعی خود با دیگران مذاکره نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۱۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در همایش وحدت بخش بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان بوکان ضمن تبریک میلاد مبارک پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح، از افتخارات انکارناپذیر کشور به شمار می آیند و ما باید تمام تلاش خویش را در جهت اعتلای آسایش و راحتی بازنشستگان و خانواده محترمشان را داشته باشیم.

 سرهنگ پاسدار طالب رحیمی به سابقه درخشان نیروهای مسلح در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر احساس وفاداری و مسئولیت بازنشستگان در طول دوران خدمت پرافتخارشان نبود به یقین این منصب خدمتگزاری امروز به ما نمی رسید و ما باید همواره قدردان زحمات و تلاش های این عزیزان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: همه ما شاهد بودیم که تنها به دست چند جوان برومند سپاهی، سربازان از بیخ تا بن دندان مسلح امریکا بازداشت می شوند و بعد خود را خراب می کنند که این موضوع  ابهت پوشالی امریکا برای ملت ایران را نشان میدهد.

سرهنگ رحیمی  عنوان کرد: اکنون بسیاری از کشورهای جهان امریکا را ابر قدرت بلامنازع جهان می دانند در حالی که برای ملت  قهرمان ایران، امریکا یعنی دشمنی ترسو و شکست خورده.

وی ادامه داد: اکنون امریکا برای مقابله با ایران به گدایی در میان کشورهای اروپایی و اسیایی افتاده است و این یعنی ابهت و عظمت ملت ایران در برابر غول پوشالی امریکا.

فرمانده سپاه بوکان با اشاره اینکه در هیچ جای تاریخ ثبت نشده که ملت های اسلامی از بیرون شکست بخورند عنوان کرد: متاسفانه مسلمانان همیشه از داخل شکست خورند و این نیز به خاطر نبود وحدت در میان امت های اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: وقتی خدای ما یکی، قران ما یکی، پیامبر و قبله ما یکی است چرا دم از اختلاف می زنیم؟

وی عنوان کرد: تمام این اختلافات را دشمنان امت اسلامی در میان ما رواج دادند تا بتوانند بر ما حکومت و سیطره داشته باشند پس نیاز است از روی بصیرت دشمنان و نقشه های انان را بشناسیم تا دیگر شاهد پیدایش گروهایی همچون داعش در جهان اسلام نباشیم.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه تجهیزات دفاعی حق هر کشوری برای مقابله با تهدیدات احتمالی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع، توان موشکی و دفاعی خود را تقویت کرده و طبیعی است در این مسئله با هیچ‌ کسی و هیچ کشوری تعارف نداشته باشد؛ لذا آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران تحت هیچ شرایطی درباره مسائل موشکی و دفاعی خود با دیگران مذاکره نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: شکل گیری توانمندی موشکی در جمهوری اسلامی ایران حاصل یک عبرت تاریخی است و یک آموزه ناشی از تجربه تحمیل جنگ 8 ساله به ایران است در حالی که شهرهای بی دفاع ایران در معرض موشک باران رژیم بعث بود هیچ کشوری حاضر به تامین نیازمندیهای دفاعی ابتدایی ما نبود لذا این تجربه به ما می گوید که باید برای دفاع از خود توانمندی متناسب با تهدیدات را فراهم کنیم .

ارسال نظرات