جمعی از بسیجیان اهل تسنن و تشیع حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) کریان به مناسبت هفته وحدت ارتفاعات کوههای گوجک میناب را فتح کردند.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۲۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، یعقوب مظاهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) کریان ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و همدلی مسلمانان با هم گفت:دشمنان اسلام هیچ گاه دست از دشمنی خود با اسلام بر نخواهند داشت و برای جدایی مسلمانان از هر حیله و فتنه ای استفاده خواهند کرد تا به هدف دیرینه و شوم خود دست یابند.

مظاهری اتحاد میان مسلمانان را ضروری و واجب خواند و افزود: دشمنان اسلام که در راس آنها اسرائیل و آمریکا قرار دارند می خواهند به خیال باطل خود درخت اسلام را بخوشکانند ولی غافل از آن هستند که خدا اسلام را یاری می کند و همه نقشه های دشمنان قطعا باطل و نابود شدنی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) کریان اظهار داشت:بسیجیان اهل سنت و تشیع روستای گوجک کریان همه یکدل و واحد و ولایت مدار آماده هرگونه جانفشانی در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مظاهری هدف از برگزاری این کوهنوردی را گرامی داشت هفته وحدت دانست و گفت:دشمنان اسلام بخصوص اسرائیل،آمریکا و رژیم پلید و منفور عربستان بدانند که شیعه و سنی با هم برادر و همیشه در کنار هم هستند و توطئه های آنان برای جدایی این ید واحد هرگز به سر انجام نخواهد رسید.

ارسال نظرات