خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت همانطور که داعش را نابود کردند می‌توانند با اتحاد یا یکدیگر رژیم صهیونیستی را نیز نابود کنند و منطقه و دنیا را ازغده سرطانی اسرايیل نجات دهند.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۴۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدهاشم بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با بیان اینکه آمریکا، یک دولت مستکبر است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، اظهار کرد: آمریکا هیچگاه در طول تاریخ تصمیمات عقلایی و خردمندانه اتخاذ نکرده است و اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نیز یکی دیگر از تصمیمات و اقدامات غیر خردمندانه آمریکا است.

وی با تاکید براینکه رییس جمهور آمریکا با لابی رژیم صهیونیستی به قدرت رسید‌ه است اظهار کرد: ترامپ یک شخص دیوانه است که هیچ چیز از سیاست نمی‌داند و حتی با الفبای سیاست نیز آشنا نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این اقدام رییس جمهور آمریکا، بازی با آتش است؛ آمریکا مانند یک گرگ است و نباید از گرگ انتظار رفتار مسالمت آمیز داشته باشیم چراکه خوی و طبیعت گرگ درندگی است.

وی ادامه داد: در قدرت ماندن ترامپ، در گرو عمل به خواسته‌های رژیم صهیونیستی است و اقدام جدید ترامپ نیز یک خوش خدمتی به اسراییل است تا در قدرت بماند.

آیت‌الله بطحایی با بیان اینکه جهان اسلام نباید در مقابل این اقدام آمریکا کوتاه بیاید خاطرنشان کرد: اعلام تنفر و انزجار از اقدام آمریکا، بسیار مهم است و همه کشورهای اسلامی باید از این اقدام آمریکا اعلام انزجار کنند، اما اگر محکومیت و اعلام انزجار نتیجه‌بخش نبود، کشور‌های اسلامی باید با اتحاد سیاسی و نظامی با یکدیگر استکبار جهانی را مجبور به عقب‌نشینی کنند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت همانطور که داعش را نابود کردند می‌توانند با اتحاد یا یکدیگر رژیم صهیونیستی را نیز نابود کنند و منطقه و دنیا را از غده سرطانی اسراییل نجات دهند؛ بنا بر این اگر استکبار جهانی از اقدامات خود عقب نشینی نکرد، مسلمانان باید با اتحاد نظامی، این غده سرطانی را نابود کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در شرایط حاضر وحدت و انسجام مسلمانان ضروری‌تر از همیشه است گفت: حمایت عربستان از استکبار جهانی نشان دهنده این است که سران این کشور غیرت دینی و انسانی ندارند.

وی با بیان اینکه آمریکا دولتی یاغی و زورگو است، افزود: در حال حاضر غده سرطانی رژیم صهیونیستی در قدس ریشه دوانده است و اگر امت اسلامی سکوت کنند، ممکن است در آینده به کشور‌های دیگر نیز نفوذ کنند، بنا بر این جوامع اسلامی باید با اتحاد سیاسی و نظامی به دشمنان اخطار دهند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

ارسال نظرات