خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اهداء بیش از 50 کانکس از سوی مردم همدان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در بحث زلزله بیش از 50 کانکس 6 متری از سوی مردم همدان از سطح استان اهدا شده است ضمن اینکه ارسال کمک‌ها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۹۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

اهداء بیش از 50 کانکس از سوی مردم همدان به زلزله‌زدگان کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار داشت: برای31 روستا در نصب کانکس اقدام می‌شود که این اقدام به سرعت در حال انجام است.

وی بیان کرد: دو نوع کانکس وجود دارد که کانکسی که بنیاد مسکن و سپاه طی قراردادی تأمین می‌کنند کانکس 16 متری است که با کانکس‌های 6 متری متفاوت است.

فرجی با بیان اینکه آواربرداری 31 روستا انجام شده است، عنوان کرد: مقرر شده تا همدان حدود 50 تا 54 واحد مسکونی را برای افراد زیر پوشش بهزیستی بسازد که مقدمات آن انجام شده و در ازگله این اقدام به طور جدی دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان افزود: در بحث زلزله تعهدات استانداری همدان تا حدی انجام شده و بیشتر مسئولان ادارات نیز در منطقه حضور یافتند و بیش از 50 کانکس 6 متری از سوی مردم همدان از سطح استان اهدا شده است ضمن اینکه ارسال کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مصالح ساختمانی در همدان آماده و دپو شده است، بیان کرد: 50 کمپرسی آجر در ملایر آماده شده و مصالحی را نیز دپو کردیم تا وقتی ساخت‌و‌ساز آغاز شد کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

فرجی با بیان اینکه اعزام گروه‌های فرهنگی و هنری، علوم پزشکی و غیره از همدان به مناطق زلزله زده از اقدامات خوب بوده که همچنان ادامه دارد، گفت: اعزام تیم‌های پزشکی همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به موضوع امنیتی در این مناطق گفت: شاید وهابیت در برخی از این مناطق زلزله زده حدود 25 الی 30 سال کار کرده بود اما حضور مقام معظم رهبری نقشه‌های عربستان را برآب زد و مردم نگاه دیگری نسبت به نظام پیدا کردند.

فرجی عنوان کرد: مسئولان باید قبول کنند که زندگی در چادر در این آب و هوا به واقع مشکل است و هر چقدر هم حمایت کنیم باید به جایی برسد که تأمین سرپناه را برای آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار