اقدام اخیر آمریکا اهانت بزرگ به مجامع بین‌المللی بود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام اخیر آمریکا اهانت بزرگ به مجامع بین‌المللی بود.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۹۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران به حوادث اخیر منطقه و اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی این حرکت ناجوانمردانه را نگران کننده خواند و اظهار داشت: این اقدام رژیم صهیونیستی را باید مورد تحلیل قرار داد که در مرحله اول به فرمود: ه امام خامنه‌ای این حرکت از روی ضعف رژیم صهیونیستی بوده است.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروزه جبهه استکبار در برابر اسلام انقلابی احساس ضعف می‌کند، افزود: امروزه آمریکا و استکبار جهانی هر جایی که وارد شده شکست خورده، در جنگ یمن که شکست مفتضحانه داشتند که اگر بازتابش دنیا را بگیرد باید قدرت آمریکا را در افول دید.

وی با اشاره به تنش میان آمریکا و عربستان گفت: آمریکا در عراق و سوریه با تشکیل داعش با شکست مواجه شدند و در تقابل با جمهوری اسلامی و هر جایی که آمریکا دنبال قدرت نمایی بود شکست خوردند.

این مسؤول اضافه کرد: صهیونیست‌ها به مانند آمریکا شکست‌های پی در پی خوردند و به دنبال توجیه افکار عمومی هستند و این اقدام ناجوانمردانه را در خصوص قدس شریف انجام دادند.

حسینی صدر تصریح کرد: آمریکا و رژیم کودک‌کش اسرائیل چند بار قصد معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را داشتند، اما افکار عمومی در دنیا آگاه هستند و حتی کشور‌های غیر مسلمان و غربی علیه این حرکت جبهه گیری کردند.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد این کار رژیم صهیونیستی را اهانت بزرگ به همه مردم و مجامع بین‌المللی دانست و عنوان کرد: این اقدام قبل از اینکه منجر به نجات این رژیم شود آن را بر پله‌های سقوط نزدیک می‌کند.

وی اضافه کرد: اینکه استکبار جهانی در هفته وحدت چنین اقدامی را انجام داده که یعنی وحدت شما ارزشی ندارد و در دنیای اسلام نفوذ‌هایی داریم که وحدت شما ضرری به ما نمی‌زند.

وی با بیان اینکه برخی دولت‌های اسلامی در قبال پیکره زخم خورده اسلام احساس مسوولیتی ندارند، افزود: این اقدامات دولت‌های اسلامی دشمنان را برای نفوذ در دنیای اسلام امیدوار کرده است.

این مسؤول اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند قلدرانه گام‌ها و اقداماتی را بر علیه فلسطین بردارند.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در مسئله فلسطین محکم ایستاده و، ولی فقیه جامع الشرایط در دوران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این موضوع توجه داشته است.

وی با اشاره به آرامش و امنیت مثال زدنی در کشور لبنان گفت: لبنان دارای اقتدار است و مردم لبنان در کنار ملت فلسطین ایستاده‌اند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از اقتدار حزب‌الله لبنان و جمهوری اسلامی در منطقه نگران کننده است، افزود: آمریکا به سوریه پیشنهاد کرده که ما حاضریم به این کشور کمک کرده و امنیت سوریه را برقرار کنیم و بازسازی کنیم به شرط اینکه تکلیف حزب‌الله و جمهوری اسلامی مشخص شود که این بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی و حزب الله است.

حسینی‌صدر در بخش دوم سخنان خود با زلزله کرمانشاه و اقدامات سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج سازندگی در زلزله غم انگیز غرب کشور حضور فعالی داشتند و برای رفع مشکلات مردم کرمانشاه کار‌های مهمی انجام دادند.

وی با بیان اینکه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از این امر مستثنی نبوده گفت: کار بازسازی ۶ روستای این استان به فرزندان توانمند کهگیلویه و بویراحمد در سپاه فتح واگذار شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به حضور مقام معظم رهبری در جمع مردم زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در حوادث نقش رهبری ممتاز و بی بدیل است و‌حضور ایشان در جمع مردم زلزله زده بم و کرمانشاه موجب تسکین آلام مردم در این مناطق شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار