انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس همدلی بیشتر مسلمین را رقم خواهد زد

در پی دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت اسرائیل از تلاویو به بیت المقدس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای بر فرا رسیدن موعد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۹۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  در پی دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت اسرائیل از تلاویو به بیت المقدس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای بر فرا رسیدن موعد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان  اظهار داشت: دولت آمریکا همواره بر پایه غصب و غارت و چپاولگری و زور و تضییع حق ملتها استوار بوده و بی شک این هم ظلم و اجحاف مضاعفی است که امروز دامن گیر مسلمانان شده و نتیجه سالها سازشکاری جریان اسلام آمریکایی است که به آمریکا خوشبین بوده و نتیجه اش این بوده که امروز تجاوزگری وزورگویی استعمار ادامه یابد.

وی افزود: مطمئن باشید که این سرآغاز یک  انتفاضه جدیدی خواهد بود و روز به روز به سقوط رژیم غاصب اسرائیل نزدیک خواهیم شد و همه کسانی که به اسلام اعتقاد دارند باید در این راستا همپیمان شوند.

بهروز توضیح داد: برخی از دولتهای اسلامی که راه محافظه کاری را برگزیدند باید رویه خود را تغییر دهند و به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند زیرا تنها راه سعادت مسیر مبارزه است همان راهی که ملت مسلمان ایران طی ۳۹ سال پیموده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خاطرنشان کرد: با همدلی همه ملتهای مسلمان انشاالله این لکه ننگ و غده سرطانی از روی زمین برداشته می شود و آن روز روزی است که ما به ظهور نزدیک می شویم و قطعا این هدف بلند دست یافتنی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار