خبرهای داغ:
دومین کارگاه ساخت کانکس برای هم‌وطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه از سوی مسجد فاطمیه در اهواز راه‌اندازی شده و برای ساخت یکصد کانکس نیاز به کمک خیران است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۱۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

 دومین کارگاه ساخت کانکس برای هم‌وطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه در اهواز راه‌اندازی شد.

این کارگاه از طرف مسجد فاطمیه کوی کیانپارس اهواز و مساجد دیگر این منطقه و منطقه کیان‌آباد همچون مهدی منتظر، امام علی، محمدی و ... در هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

افراد شاغل در این کارگاه قصد دارند یکصد کانکس را با کمک‌های مردمی ساخته و به مردم شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین و ثلاث باباجانی اهدا کنند.

از زمان راه‌اندازی این کارگاه ساخت کانکس نیروهای افتخاری همچون جوشکار و رنگ‌آمیز به کمک آمده‌اند. هزینه ساخت هر کانکس با استحکام بالا که در برابر باد و باران مقاوم باشد سی میلیون ریال برآورد شده که برای تأمین این هزینه نیاز به کمک‌های مردمی است.

مردم خیرخواه می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خیرخواهانه کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۱۷۶۳۶۰۲ به نام کانون مسجد فاطمیه اهواز واریز کنند.

کارگاه ساخت کانکس در خیابان پهلوان غربی زیر پل شهید صیاد شیرازی برپا شده است.

پیش از این هم جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز، دانشجویان و گروه‌های جهادی فعال از سوی مسجد جوادالائمه(ع) اهواز در فرآیندی خودجوش اقدام به ساخت کانکس برای مردم زلزله‌زده کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها