خبرهای داغ:
بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدام را نشانه ضعف جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب صیونیستی دانست.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۳۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) آمده است: اقدام سخیف و جنگ طلبانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی علاوه بر رسوا کردن ماهیت شیطان صفتی دولت ایالات متحده آمریکا، نشان داد دولت این کشور تحت سیطره کامل لابی صهیونیسم جهانی و در خدمت اهداف و سیاست‌های شوم آنان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام ایالت متحده آمریکا نشانه ضعف جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است. شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه آسیای غربی و نابودی فتنه‌های آنها در عراق، سوریه، یمن و… به‌وسیله جوانان مجاهد جبهه متحد مقاومت اسلامی، مانع از ایجاد سپر دفاعی امنی برای رژیم غاصب صهیونیسم شده و ملت‌های اسلامی را بیش از پیش متحدتر و راسخ‌تر برای نابودی این غده سرطانی و آزادسازی قدس شریف کرده است. این اقدام بی‌خردانه ترامپ، به‌طور قطع سرعت نابودی رژیم غاصب اسراییل را بیش از پیش کرده است.

در این بیانیه تصریح شده است: خطاب به امت حزب الله ایران و دیگر کشورهای اسلامی و همچنین دولتمردان و سردمدارن کشورهای اسلامی اعلام می‌داریم بنا بر فرموده قرآن (وَلَن تَرضى عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ – ۱۲۰ بقره) راه نابودی این رژیم غاصب عدم پیروی و پذیرش نقشه‌های شوم آنان و مقاومت در برابر جبهه استکبار است که در این صورت نصرت الهی شامل امت حزب الله اسلام خواهد شد و ” بی تردید فلسطین آزاد خواهد شد».

در پایان این بیانیه تاکید شده است: در پایان ضمن اعلام به دولتمردان و سیاستمداران دنیای اسلام مبنی بر وحدت بیشتر دول و کشورهای اسلامی برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیست و کمک به احیای عزت مسلمانان، به دولتمردان خودفروخته و سرمست قدرت بعضی دول عربی اخطار می‌دهیم پیروزی اسلام بر دشمنانش وعده قطعی الهی قرآنی است؛ خود را در معرض سیل خروشان امت اسلام قرار ندهید و از فتنه انگیزی و حمایت از این رژیم غاصب غیرانسانی وحشی دست بردارید و به دامن حق و دنیای اسلام برگردید و خود و ملت‌های خود را در معرض نابودی قرار ندهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها