خبرهای داغ:
مراسمی تحت عنوان وحدت اسلامی و راه مقابله با نظام سلطه با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در حسینیه ثارالله برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۶۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد گفت : قوانین اسلام تماما از روی حکمت است و برای هر امتی ، پیغمبری مبعوث شده است و تمام پیغمبران ، مردم را به وحدت و همدلی دعوت کرده اند و بدانید که عبادت خدا فقط نماز و روزه نیست بلکه مهمترین بخش عبادت ، تشکیل حکومت اسلامی است.

طیب نژاد ادامه داد هدایت در دست خداست و پیغمبران مسائل را برای مردم بیان می کنند و سعی دارند تا با تمام قوا ، احکام اسلام را در جامعه پیاده سازند و اگر مردم از این احکام تبعیت کردند هدایت خواهند شد در غیر این صورت به سمت ضلالت خواهند رفت.

وی باشاره به اهمیت فضای مجازی  بیان داشت امروز تک تک مسلمانها باید از فضای مجازی به نفع امت اسلامی بهره برداری کنند چرا که فضای مجازی باعث گردید نامه مقام عظمای ولایت در عرض یک ساعت به کل دنیا پخش گردد و همچنین اخبار ظلم و جنایتهایی که بر علیه مسلمانان از سوی استکبار انجام می پذیرد در دنیا پخش گردد و امروز دیگر آمریکا نمی تواند بگوید که من اعتلاف ضد داعش تشکیل داده ام و فراریان داعش را پناه داده ام .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در پایان بیان داشت وحدت یکی از پیامهای همه انبیا بوده است و هدف عمده آنها ضمن داشتن همدلی و وحدت بین خود ، عبادت و مبارزه با طاغوت است و بدانید که انقلاب اسلامی مانیز در سایه همین شعار وحدت ، پیروز شد و طاغوت را شکست داد.

ارسال نظرات