خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: قوه قضائیه با مفاسدین اقتصادی باید برخورد کند و دادگاه‌های ویژه تشکیل شود، شفافیت در قوه قضائیه به نفع کشور است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۹۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

محمدمهدی زاهدی اظهار داشت: مسائل سیاسی، جناح بازی و غیره سبب می‌شودکه دولت‌مردان خط مشی خود را محافظه‌کارانه انتخاب کنند  و اگر در بین مسئولان این باشد قطعا کشور فلج می‌شود و در دراز مدت به ضرر کشور است.

زاهدی افزود: باید یک وحدت روحیه در بین اقشار مختلف کشور، قومیت‌ها و غیره از باب استقلال‌طلبی و اقتدار و عزت با هدف انسجام ملی ایجاد شود که کشور را به مقصود امام و رهبری برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت 16 آذر در تاریخ ماندنی شده است ، عنوان کرد: هر کجا نظام نیاز داشت دانشجویان حضور جدی داشتند و جریان دانشجویی جریان پیشرو است و این امر در صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب در عمل ثابت شده است و در عرصه کنونی باید 16 آذر هر ساله پررنگ‌تر از قبل اجرا شود.

وزیر علوم و تحقیقات دولت نهم با اشاره به اینکه  عده‌ای سعی دارند یا 16 آذر نباشد یا مسخ شده باشد بیان کرد: اینکه آدرس غلط به دانشجویان بدهیم به دانشجو ظلم کرده‌ایم و جریان دانشجویی برای اینکه رسالت اصلی خود  را حفظ کند باید انسجام و اقتدار کشور را سرلوحه کار خود قرار دهد.

زاهدی با تاکید بر اینکه وظیفه دانشجو مطالبه‌گری در حوزه اقتدار علم و فناوری است، تصریح کرد: در بحث هوافضا می‌توانیم اقتدار خود را نشان دهیم  و باید در کنار رشد هوافضا، هسته‌ای هم احیا شود و دانشمندان ما منتظر هستند اما باید هوافضا به اقتدار برسد و هر کسی در این حوزه بخواهد اخلال وارد کند جریان دانشجویی باید با آنها مقابله کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استکبارستیزی تنها به شعار مرگ بر آمریکا اکتفا نمی‌کند خاطرنشان کرد: باید در کنار شعار به عمل هم برسیم کما اینکه  باید شعار هم داده شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید شرکت‌های دانش بنیان تاسیس کنند، گفت: یکی از ابعاد استکبارستیزی استقلال طلبی است و نباید اجازه دهیم عوامل استکبار در کشور ریشه بزنند.

وزیر علوم و تحقیقات دولت نهم اظهار داشت: عده‌ای به دنبال به حاشیه بردن کشور هستند و باید با این افراد و فرصت‌طلبان مبارزه کرد.

زاهدی افزود: باید در معاملات، اموربانکی و غیره شفاف‌سازی صورت بگیرد و با رانت مقابله کرد و نباید اجازه داد به راحتی در بیت‌المال تصرف کنند و بیت‌المال را جیب خود بدانند و با توجه به اینکه خط فقر در جامعه بیداد می‌کند چگونه میلیاردهاتومان پول داخل جیب بعضی از افراد می‌شود. 

وی گفت: قوه قضائیه با مفاسدین اقتصادی باید برخورد کند و دادگاه‌های ویژه تشکیل شود کما اینکه مدارک را نیز ارسال  می‌کنیم و شفافیت در قوه قضائیه نیز باید باشد و قطعا شفافیت به نفع کشور است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها