خبرهای داغ:
مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس:

جشنواره رسانه‌های استان فارس با موضوع ویژه مدافعان حرم برگزار می‌شود

مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس از برگزاری جشنواره رسانه‌های نوشتاری و دیجیتال استان با موضوع ویژه مدافعان حرم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۱۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

مهدی احمدی از برگزاری  جشنواره رسانه‌های نوشتاری و دیجیتال استان با موضوع ویژه مدافعان حرم خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در 2 بخش اصلی با موضوع قرآن و عترت و بخش ویژه با موضوع شهدا مدافع حرم در شیراز برگزار می‌شود. 

وی با تشریح موضوعات این جشنواره گفت: بخش اصلی که با موضوع قرآن و عترت است شامل داستان‌های قرآن و عترت، اقتباس از داستان‌های قرآن کریم، مضامین و معارف دینی و قرآنی است.  

احمدی افزود: این جشنواره با هدف تبلیغ، ترویج و گسترش آموزه‌های قرآن و عترت، ایجاد تحرک و شور قرآنی در بین اقشار مختلف، تقویت تفکر دینی و معنا بخشیدن به زندگی در پرتو آموزه‌های قرآن و عترت، معرفی دستاوردها و توانمندی‌های حوزه رسانه‌ای با موضوع قرآن و عترت و شناسایی استعدادهای حوزه رسانه‌ای و حمایت از آثار دینی و قرآنی آنان برگزار می‌شود. 

دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان فارس با بیان اینکه رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در 8 رشته «تیتر»، «سرمقاله و یادداشت»، «خبر»، «گزارش»، «عکس» و«کاریکاتور» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره دی ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام در سایت 15 آذرماه، اعلام نتیجه اولیه 25 آذر  و اعلام نتایج نهایی راه یافتگان به مسابقه 29 آذرماه است. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.quranfars.com مراجعه کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار