خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

برنامه تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی باعث اتحاد جهان اسلام شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین بیان کرد: تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی یکی از حماقت های ترامپ بود که باعث حمایت و اتحاد جهان اسلام با جمهوری اسلامی شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۳۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله استان قزوین در گردهمایی مصون سازی فرهنگی در جمع پاسداران و سربازان ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: امیرالمومنین در مورد افراد متقی می فرماید این انسان ها دارای ویژگی ها هستند که یکی از آن ویژگی ها اخلاص در عمل و بعدی غنیمت شمردن فرصت ها است و اجازه از دست دادن فرصت ها را نمی دهند.
وی افزود: مردم در مقابل فرصت ها چند نوع هستند که بعضی ها مثل حضرت اباعبدالله الحسین فرصت ساز بودند و می توانستند خود فرصت درست کنند و البته ادم هایی هم که معصوم نبودند مثل امام خمینی (ره) و حد پایین تر ان امثال شهید شهریاری و شهدای دیگر هستند.
حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: بعضی دیگر از افراد فرصت یاب هستتد مثل حر بن یزید ریاحی که فرصت را غنیمت شمرد و عاقبت بخیر شد و نمونه دیگر کسانی هستند که فرصت سوز هستند مانند عبیدالله بن یزید نیز که در واقعه کربلا وقتی امام حسین از ایشان دعوت کرد بهانه اورد و فرصت را سوزاند.
وی تصریح کرد: جوانی و عمر و مسئولیت نیز فرصت هستند و نباید بگذاریم فرصتمان بسوزد و نمونه دیگر هم کسانی هستند که فرصت شناس بودند گر چه واقعه کربلا مملو از این مثال ها و فرصت می باشد که یکی از انها غیث بن مسهر می باشد که وقتی نامه مردم کوفه را خدمت حضرت اباعبدالله اوردند حضرت ایشان را مامور کرد که در کوفه نماینده ایشان باشد که در راه کوفه تا مکه چندین بار سفر کرد و در اخر به دست ابن زیاد به شهادت رسید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) بیان کرد: ما باید ببینیم در کدام دسته هستیم؟ آیا ما فرصت ساز هستیم یا فرصت سوز یا فرصت یاب و فرصت شناس و البته انشاالله در جرگه فرصت شناسان باشیم.
وی با اشاره به تحولات خاورمیانه بیان کرد: آن چیزی که امروز در مقابل جهان اسلام ودر مقابل ام القری جهان اسلام کاملا ایستاده امریکایی ها هستند و البته هر روز هم در حال شکست خوردن از جبهه مقاومت هستند و مولفه های یک ابر قدرت را هر روز برای خود کمتر می کند و طبق گفته کارشناسان امریکایی این کشور در حال سقوط می باشد.
این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن ما و دشمن جهان اسلام در حال افول و سقوط است که یک امید برای ما و ملت های مسلمان می باشد و کارشناسان امریکایی معتقدند که امریکا در حال انتقال به پسا امریکا می باشد؛ جوزف ناین نیز می گوید آینده امریکا بسیار بحرانی می باشد و سقوطش آغاز شده است.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی بیان کرد: تغییر پایتخت از تلاویو به قدس نیز یکی از حماقت های ترامپ در این تصمیم بوده است و بعضی از اعراب که از اسرائیل دفاع می کردند الان از حمایت امریکا برگشته و هم نظر با جمهوری اسلامی شده اند و روزنامه ها و جراید اذعان کرده اند که کسری بودجه امریکا از یک تیلیریون دلار گذشته و هم چنین خزانه داری امریکا بدهی ایالات متحده را بیش از ۲۰تریلیون دلار اعلام کرده اند و این دو عامل نشان دهنده ورشکستگی امریکا می باشد.
وی افزود: یکی دیگر از شاخصه های کشور های ابرقدرت داشتن قدرت سیاسی است ولی می بینیم که کار به کجا رسیده است که مجلس امریکا در صدد استیضاح ترامپ بودند و کارهایی که ترامپ می کند مورد اعتراض مردم امریکا می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مولفه های قدرت، تشکیلات نظامی است و روزی ارتش امریکا اماده ترین و مجهز ترین ارتش ها بود ولی الان فشل ترین ارتش هاست و در هر جنگی که شرکت نموده است با شکست روبه رو شده و در جریان دستگیری ملوانان امریکایی به دست پاسداران نیز دیدیم که روحیه های سربازان ارتش امریکا زیر سوال رفته است.
وی در خاتمه بیان کرد: ایدئولوژی نیز یکی از شاخصه های ابرقدرت هاست که امروزه اوضاع اخلاقی نیز اوضاع اسف باری را نشان می دهد، امریکا در طلاق و سقط جنین در رده اول کشورهای دنیا می باشد ولی متاسفانه عده ای در داخل کشور ما معتقدند که امریکا ابر قدرت است و باید با سران امریکا مذاکره کنیم، امریکایی که هر روز در حال افول و سقوط می باشد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار