رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

تصمیم ترامپ درباره «بیت المقدس» بی‌ثمر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصمیم ترامپ درباره اینکه بیت‌المقدس پایتخت اسراییل شود را بی‌ثمر خواند.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۳۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدحسین روحی یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه بیداری اسلامی یک حرکت خودجوش ملی و مردمی است، اظهار کرد: بسیاری از مطالب و نکات مهمی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر مطرح‌شده است در بیداری اسلامی در منطقه تأثیرگذار بوده است.

تصمیم ترامپ درباره «بیت المقدس» بی‌ثمر است

وی بابیان اینکه بیداری اسلامی با برگزاری نشست‌ها و تجمع علما و افراد بصیر کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه انجام می‌شود، گفت: اگرچه این مهم با فرازوفرودهایی همراه بوده است اما تحولات ایجادشده نشان می‌دهد که بیداری اسلامی همانند چراغی روشن‌شده و خاموش نمی‌شود و شعله‌ور باقی می‌ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنانش اقدام رئیس‌جمهور آمریکا که بیت‌المقدس را پایتخت اسراییل نامیده است، گفت: این اقدامی بی‌شرمانه است، تصمیم ترامپ با هماهنگی اسراییل غاصب بوده و برخی کشورهای عربی در منطقه نیز از این تصمیم حمایت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام روحی یزدی با اشاره به اهمیت بیداری اسلامی در منطقه، گفت: تا وقتی مردم فلسطین بیدار و نیروهای مقاومت درصحنه همیشه حاضر هستند تصمیم ترامپ راه به‌جایی نمی‌برد.

وی به حضور مردم ولایتمدار استان البرز در تظاهرات اعتراضی که روز گذشته علیه مواضع رئیس‌جمهور آمریکا انجام شد، اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این تظاهرات اعتراضی نشان دادند که این تصمیم یک تصمیم بی‌ثمر است و هیچ نفعی عاید رژیم اشغالگر نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها