در پی اظهارات سخیفانه رئیس جمهور امریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی خشم وخروش ،جهان اسلام را در برگرفت .
کد خبر: ۸۹۶۰۱۶۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
در پی اظهارات سخیفانه رئیس جمهور امریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی خشم وخروش ،جهان اسلام را در برگرفت .
مردم شهید پرور شهرستان خمین همانند سایر نقاط مختلف کشور خشم وانزجار خود را از جنایتکاران امریکایی ورژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمودند .
نمازگزاران خمین به همراه مسئولان این شهر پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در این راهپیمایی انزجار خود را از اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد بیت‌المقدس اعلام کردند .
راهپیمایان با مشت های گره کرده شعارهای،مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و ما اهل سازش نیستیم سردادند و مسیر مصلی تا بیت تاریخی امام خمینی(ره) را طی کرده و تنفر خود را از استکبار به تصویر کشیدند .
فرماندار شهرستان خمین در جمع راهپیمایان گفت : جنایت ها، ظلم و جنایت در فلسطین توسط استکبار جهانی انگلیس و آمریکا طراحی شده و این جنایت ها به اشکال مختلف جریان دارد .
سیدمهدی ساداتی اظهارکرد: آمریکا در راس این جنایت ها و ستمها علیه مردم مظلوم فلسطین است و دشمنان باید بدانند که آزادیخواهان و جهان اسلام در برابر توطئه ها سکوت نمی کنند .
فرماندار خمین گفت: آمریکا با این اقدام بار دیگر دشمنی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان نشان داد و ثابت کرد که به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست .
وی گفت: توطئه های جدید نشانگر آن است که دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به پایان خط رسیده اند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار