مسئول طرح کرامت مهاباد در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
گلبافی گفت: ما در این طرح رویکرد خاصی نسبت به آسیب شناسی در حوزه فضای مجازی و آموزش برای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی برای خانواده ها داریم و برنامه هایی را در این راستا اجرا می کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۷۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

رسول گلبافی دبیر طرح کرامت در منطقه پشت تب مهاباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و میزان موفقیت آن در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: حوزه کاری ما در این طرح بسیار گسترده است ما بیشتر بر مسائل فرهنگی کار می کنیم.

وی گفت: برای ردیف سنی نوجوانان و جوانان و کودکان برنامه ریزی کردیم که از لحاظ فرهنگی هدایت شوند. همچنین بررسی و آسیب شناسی در حوزه آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و افزایش کسب و کار حلال در این طرح انجام می شود.

گلبافی بیان داشت: یکی از مشکلات بسیار مهمی که در این منطقه وجود دارد فروش و قاچاق مشروبات الکلی و گرایش به گروه های انحرافی است.

مسئول طرح کرامت منطقه پشت تب مهاباد خاطرنشان کرد: غالب افرادی که به گروه های انحرافی گرایش پیدا می کنند تحت تاثیر تبلیغات در فضای مجازی هستند.

وی یادآور شد: ما در این طرح رویکرد خاصی نسبت به آسیب شناسی در حوزه فضای مجازی و آموزش برای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی برای خانواده ها داریم و برنامه هایی را در این راستا اجرا می کنیم.

 

ارسال نظرات