کیخا در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی زابل:
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اسلامِ بدون استکبارستیزی را اسلام بی خطر و مفید برای غرب دانست و گفت: دشمنان انقلاب را می‌خواهند روح استکبارستیزی را از آن بگیرند تا مانند کشوری مانند پاکستان برایشان بی خطر باشد.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۱۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: ما بعنوان بسیج دانشجویی باید نسبت به دیگران متفاوت زندگی کنیم.
 
وی ویژگی‌های دانشجوی بسیجی را برشمرد و عنوان کرد: دانشجوی بسیجی باید ‌انقلاب و اهداف و آرمان‌های آن را بخوبی شناخته باشد و مهم‌‌تر آنکه انقلابی عمل کند.
 
کیخا با بیان اینکه اعضای بسیج دانشجویی باید دارای جایگاههای ممتاز باشند افزود: لازمه ممتاز بودن بسیج دانشجویی آن است که افراد آن بهترینها یعنی نیروی انسانی تراز انقلاب باشند.
 
وی با تأکید بر افزایش توان هدایتگری به سمت خوبی ها توسط بسیج دانشجویی اظهار داشت: کار فرهنگی باید خروجی تربیتی داشته باشد؛ یعنی خروجی بسیج دانشجویی اخلاق، تقوا، بصیرت و معنویت در بالاترین حد باشد.
 
کیخا آفت بسیج دانشجویی را فاصله گرفتن از هویت خود توصیف و بیان کرد: بسیج دانشجویی نباید از روحیه ضداستکباری خود فاصله بگیرد؛ باید با طراحی پیش رفت؛ دانشجوی بسیجی باید خود را غنی و با مخاطب شناسی، برنامه ریزی کند.
 
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: اکنون دشمن برای براندازی نظام، تهاجم سخت ندارد چون تجربه های خوبی از آن ندارد.
 
وی اسلامِ بدون استکبارستیزی را اسلام بی خطر و مفید برای غرب دانست و گفت: دشمنان انقلاب را می‌خواهند و قصد دارند روح استکبارستیزی و دفاع از مستضعفین را از آن بگیرند تا مانند کشوری مانند پاکستان برایشان بی خطر باشد.
 

photo_2017-12-09_14-09-57.jpg
ارسال نظرات