بار دیگر موج خروش مردم کشور در دفاع از آرمان‌های قدس شریف را در فریدونکنار شاهد بودیم.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۱۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،

به نقل از روابط عمومی سپاه فریدونکنار، قدس پایتخت اسراییل است جمله گزافی بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور ابله آمریکا آن را به زبان آورد.

جمله‌ای که بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی معتقد هستند آغاز یک راهبرد جدید در خاورمیانه است و دلیل اصلی آن را شکست‌های پی در پی در منطقه و آغاز یک تفکر خصمانه می‌دانند.

در این رابطه محمد نادعلیان یکی از نمازگزاران جمعه فریدونکنار در حاشیه راهپیمایی علیه خباثت‌های خصمانه آمریکا اظهار کرد: امروز آمریکا نسبت به قبل منزوی تر از همیشه است.

وی با اشاره به اینکه غرب همواره در منطقه خاورمیانه اقدام به توطئه می‌کند تصریح کرد: امروز نمازگزاران سراسر کشور انزجار خود را از اعمال خصمانه آمریکا نشان دادند.

علی یوسف‌نژاد یکی دیگر از نمازگزاران فریدونکناری به بصیرنیوز گفت: از اینکه آمریکا شکست‌های پی در پی را متحمل می‌شود اما دست از کارهای کثیف خود بر نمی‌دارد تعجب می‌کنم.

وی گفت: قدس به تمامی یکتاپرستان و مسلمانان دنیا تعلق دارد و در دفاع از آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

یوسف‌نژاد تاکید کرد: همانگونه که مدافعان حرم برای دفاع از حرمین شریفین به خارج از کشور رفتند ما نیز آماده‌ایم تا برای دفاع از قدس به فلسطین اعزام شویم.

سیدمحمد حسینی یک شهروند فریدونکناری دیگر بود که در نماز جمعه حضور نداشت اما با دیدن اعلام انزجار مردم نمازگزار این شهرستان در راهپیمایی حاضر شد به بصیرنیوز گفت: دولت آمریکا محل خصم و مرکز تصمیم سازی تفرقه انگیز در تمام دنیا است.

وی با اشاره به اینکه هرگز ملت فلسطین نباید از موضع خود نسبت به رژیم صهیونیستی کوتاه بیایند خاطرنشان کرد: بادفریاد هیهات من الذله برای دفاع از قدس اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی گفت: امروز آمریکا و استکبار باید بداند ملت فریدونکتار در کنار تمام مسلمانان جهان برای آزادی قدس ایستاده است.

  بار دیگر موج خروش مردم کشور در دفاع از آرمان‌های قدس شریف را شاهد بودیم.

مردمی که همواره نسبت به مسئولان کشور جلوتر هستند و تنها منتظر یک فرمان از سوی ولایت فقیه قرار دارند تا با جان و مال خود برای دفاع از مردم فسطین به پا خیزند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها