مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال سپاه‌هراسی هستند، گفت: سعادت کشور در پیروی از گفتمان ولایت است.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۲۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابوالحسن بریمانی در بیست و پنجمین یادواره شهدای روستای شیرمحله فریدونکنار با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کریم، شهدا زنده هستند، اظهار کرد: این دنیا فانی است و هیچ چیز در آن ماندگار نیست.

وی با اشاره به اینکه از سال ۴۲ تا به کنون اتفاق‌های فراوانی در کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: در کشور ایران دشمنان فراوانی نفوذ کردند و فرهنگ و کشور را آسیب زده‌اند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران افزود: بسیاری از داخلی‌ها به جای دریافت سخنان رهبری، حرف‌های دشمنان را پذیرفتند.

بریمانی با اشاره به اینکه امروز هر آنچه آسیب و مشکل وجود دارد برای جهان اسلام و کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: پس از حدود ۴ دهه از گذشتن انقلاب اسلامی ایران برخی هنوز دشمن را نشناخته است.

وی با بیان اینکه در صحرای کربلا دشمنان امام حسین و حضرت علی از رزمندگان زمان خود بودند، گفت: امروز چه شده است که نظام جمهوری اسلامی به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین دشمن جهان است که صدای شکستن استخوان‌های استکبار و آمریکا را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه برخی تلاش کردند همچنان به استکبار وابسته باشیم، اظهار کرد: امروز دشمنان افکار مردم و مسئولان را مورد حمله قرار دادند.

بریمانی با اشاره به اینکه توجه به گفتمان ولایت موجب سعادت این کشور می‌شوند، گفت: برخی‌ وعده دادند و به آن عمل نکردند اما سردار سلیمانی‌ها با اعتقاد و اخلاص به خداوند پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه در داخل برخی رسانه‌ها و تریبون‌ها خواسته یا ناخواسته حرف دشمن را در کشور مطرح می‌کنند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی آغاز به سپاه‌هراسی کرده‌اند اما مردم باید بدانند آنها کسانی هستند که به دنبال ترویج فرهنگ لیبرالیستی، سکولاریستی و اومانیسمی هستند.

بریمانی با تاکید بر اینکه چرا برخی نسبت به سپاه بی‌لطفی می‌کنند، گفت: هیچکدام از اندیشمندان کشور در برلین، آمریکا و لندن نخوابیدند و با امکانات بسیار کم حرف اول را در صنایع موشکی می‌زند.

وی با اشاره به اینکه آنهایی که به دنبال تخریب افکار ملت با زیر سوال بردن شهدای مدافع حرم بودند خود ویلاهای میلیون پوندی و هواپیماهای اختصاصی می‌خریدند، اظهار کرد: امروز باید تفاوت جبهه حق و باطل را شناخت و در مقابل آن ایستادگی کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران افزود: بسیاری از مشکلات داخل کشور به دلیل فراموش کردن آرمان‌های انقلاب و امام راحل بود.

بریمانی با بیان اینکه برخی داخلی‌ها با اخبار واهی مردم را می‌ترساند، خاطرنشان کرد: دشمنان نفوذ کردند اما مسئولان قبول نمی‌کنند که آمدن و رفتن سرمایه‌گذاران خارجی هیچ فایده‌ای برای کشور نداشت.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اعتماد به آمریکا بزرگترین اشتباه کشور است، گفت: دشمن همانند فیلم‌های هالیوود خنجر می‌زند و باید مواظب بود.

وی با اشاره به اینکه برخی برای فراموش سپردن مردم نسبت به مشکلات کشور مباحث نشاط را مطرح می‌کنند، گفت: نشاط زمانی ایجاد می‌شود که مشکل اشتغال، مسکن و غیره جوانان برطرف شود.

بریمانی با بیان اینکه وجه اشتراک شهدا این بود که پشتیبان ولایت بودند، اظهار کرد: برخی‌ها راضی هستند نماز جمعه تعطیل شود اما کنسرت برگزار کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها