جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی پیام نور شیراز؛
جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی پیام نور شیراز گفت: تولید علم و افزایش بصیرت و آگاهی برای مقابله با استکبار و همچنین پیشبرد اهداف در راستای انقلاب از اولویت‌ها و مهم‌ترین رسالت‌های امروزه دانشجویان است.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۳۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  هانیه نوروزی جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی پیام نور شیرازبیان داشت: جنبش‌های دانشجویی پیشرو جامعه هستند ولی امروزه در بعضی موارد بعضی از تشکل‌های دانشجویی دنباله‌رو احزاب شده‌اند اما برخی علی‌الخصوص بسیج سعی در حفظ انقلاب و تربیت نیروهای هم‌تراز با انقلاب دارد، هم‌چنین سعی می‌کند ضرورت‌های مجموعه را با بیانات مقام معظم رهبری تطبیق دهد و هم‌چنین راه مشخصی دارد که همان حفظ انقلاب است که تا زمانی که اشخاص در این راستا قدم بردارند موردحمایت قرار می‌گیرند.

نوروزی در خصوص نقش دانشجو اظهار داشت: به تعبیر شهید بهشتی دانشجو مؤذن جامعه است و به دنبال عدالت‌طلبی و مبارزه با استکبار و در پی استقلال کشور است امروزه دانشجویانی که در پی حفظ راه انقلاب هستند همواره در این راه ثابت‌قدم هستند.

وی در خصوص رسالت و اولویت‌های جنبش دانشجویی و دانشجویان در دهه چهارم انقلاب اسلامی بیان داشت: تولید علم و افزایش بصیرت و آگاهی برای مقابله با استکبار و همچنین پیشبرد اهداف در راستای انقلاب از اولویت‌ها و مهم‌ترین رسالت‌های امروزه دانشجویان است.

این فعال دانشجویی در خصوص ماهیت روز دانشجو گفت: با توجه به اینکه در 16 آذر سال 1332 سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران با آگاهی برای مقابله با استکبار به شهادت رسیدند ماهیت این روز مقابله با استکبار از طریق افزایش آگاهی و بصیرت افزایی بین دانشجویان و مردم نسبت به استکبار است.

ارسال نظرات