«حال غنچه خوب است» مجموعه شعر غلامرضا بکتاش برای گروه سنی «ج» توسط سوره مهر به کودکان معرفی می شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۴۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری سوره مهر، بکتاش، درباره اثرش گفت: این کتاب ۱۲شعر در قالب چهارپاره است که برای گروه سنی «ج» یعنی سال‌های پایان دبستان سروده شده است.
 
 این شاعر ادامه داد: شعرهای «حال غنچه خوب است» با نگاهی متفاوت به پیرامون کودکان با مضمون طبیعت و زندگی اجتماعی سروده شده است. طبیعت همیشه عنصر مهمی برای من بوده، به اعتقاد من درس‌های بزرگی در طبیعت هست و بچه‌ها لازم است ارتباط بهتر و درست‌تری با آن داشته باشند.
 
 بکتاش درباره اهمیت گروه‌های سنی افزود: تجربه 20 سال فعالیت در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به من ثابت کرده که گروه سنی ب و ج بیشترین تاثیر را از شعر دریافت می کنند بنا براین این گروه سنی را مخاطب آثار خود قرار دادم.
 
غلامرضا بکتاش متولد سال ۵۲و فارغ‌التحصیل کار‌شناسی رشته زبان و ادبیات فارسی است. این هنرمند فعالیت خود را با نشریاتی مانند کیهان‌بچه‌ها، سروش کودکان، پوپک، سلام‌بچه‌ها، مجلات رشد آغاز کرد. مجموعه شعر «با دعای باران» از این شاعر در سال ۸۸به عنوان اثر برگزیده در هشتمین دوره جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

برای خرید این مجموعه می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های انتشارات سوره مهر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۷۷۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات