خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی بسیجیان پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) با حضور رئیس پلیس آگاهی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۴۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای هماهنگی گشت‌های بسیج محله محور و سرقت‌های رخ داده در شهر جلسه هم اندیشی بسیجیان پایگاه شهید آوینی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) با رئیس پلیس آگاهی شهرستان در پایگاه بسیج شهید آوینی شهرک البرز شاهرود برگزار شد.
در این جلسه سرگرد عباس عرب رئیس پلیس آگاهی شهرستان شاهرود به تشریح برنامه‌ها و اقدامات و اتفاقات رخ داده در شهرستان پرداخت و با بیان اینکه تعامل و همکاری بسیج با نیروی انتظامی بر افزایش امنیت اجتماعی در شهرستان کمک می‌کند بر تعامل و همکاری در این زمینه و آگاهی و هوشیاری بسیجیان تاکید کرد.
در این جلسه فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه و بسیجیان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه و تعامل و همکاری بیشتر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان تاکید کردند.
لازم به ذکراست گشت محله محور بسیج در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با تعامل و هماهنگی با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برگزار شد و در همین مدت کوتاه از هفته بسیج تاکنون دستاورد‌هایی نیز داشته که دستگیری سارقین و خُرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر از آن جمله بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها