خبرهای داغ:
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران:

اقدامات اخیر آمریکا بیانگر ترس و ضعف آن‌ها است/ حمایت‌های آل سعود از رژیم صهیونیستی بر هیچکس پوشیده نیست

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اقدامات اخیر آمریکا و همچنین استراتژی تهاجمی این کشور، بیانگر ترس و ضعف آن‌ها است؛ آمریکا به واسطه استراتژی تهاجمی خود،‌ درصدد ایجاد وحشت در کشور‌های اسلامی است تا به اهداف خود دست پیدا کند اما این اقدامات موجب وحدت و انسجام جهان اسلام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۸۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ در اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در حال حاضر سیاست و استراتژی آمریکا از تعامل و گفت‌وگو به استراتژی تهاجمی تغییر کرده است چراکه آمریکا با تعامل نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه انتخابات در آمریکا مردمی نیست و افراد قدرتمند و ثروتمند رئیس جمهور آمریکا را انتخاب می‌کنند افزود: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نیز به دلیل تغییر استراتژی آمریکا از استراتژی تعامل به استراتژی تهاجم بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه استکبار جهانی از قدرتمند شدن و نفوذ ایران به شدت احساس خطر کرده است، ادامه داد: موقعیت آمریکا نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته است؛ آمریکا در حال حاضر قدرت و نفوذ گذشته را ندارد و قدرتش رو به زوال است و این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمند‌تر می‌شود.

وی با انتقاد از حمایت‌های عربستان و آل سعود از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی گفت: در حال حاضر دست عربستان برای همه کشور‌ها رو شده است و حمایت‌های آل سعود از رژیم صهیونیستی بر هیچکس پوشیده نیست؛ البته در کشور عربستان مسلمانان بسیار زیادی وجود دارند که با آل سعود مخالف هستند و دل‌های آنان همواره با دیگر مسلمانان است.

اسکندری تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اقدامات اخیر آمریکا و همچنین استراتژی تهاجمی این کشور، بیانگر ترس و ضعف آن‌ها است؛ آمریکا به واسطه استراتژی تهاجمی خود،‌ درصدد ایجاد وحشت در کشور‌های اسلامی است تا به اهداف خود دست پیدا کند اما استکبار جهانی باید بداند که این اقدامات نه تنها موجب ترس مسلمانان نمی‌شود بلکه وحدت، اتحاد و انسجام جهان اسلام را نیز تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه اعلام پایتختی قدس برای اسراییل غاصب، نشان از استراتژی تهاجمی آمریکا دارد اظهار کرد: استراتژی آمریکا بیشتر از آنکه تهدید‌ی برای مسلمانان باشد، فرصت است؛ مسلمانان با وحدت و واکنش مناسب به اقدامات استکبار جهانی می‌توانند، آن‌‌ها را مجبور به عقب نشینی از مواضع خود کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید بر استفاده از استراتژی آمریکا در تقویت وحدت و انسجام مسلمانان بیان کرد: اقدام آمریکا در اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی، موجب متحد شدن کشور‌های اسلامی و مسلمانان شده است و در حال حاضر وظیفه ما این است که این اتحاد و وحدت را به منظور مبارزه و مقابله با اسراییل تقویت کنیم.

وی با تاکید بر تعامل کشور‌های اسلامی با یکدیگر ادامه داد: اگر مسلمانان از فرصت موجود علیه استکبار جهانی به خوبی استفاده کنند، به زودی شاهد نابودی اسراییل و همچنین فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

اسکندری با تاکید بر ضرورت وحدت مسلمانان به منظور مقابله با رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون مسلمان در جهان وجود دارد و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار