خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

اشتغال و مسکن نیاز اصلی مددجویان است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مسکن و اشتغال را دو نیاز اصلی و جدی مددجویان تحت خحمایت کمیته امداد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۹۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از دو خانواده مددجو بیان داشت: کمیته امداد را ملجاء و پناهگاه کسانی دانست که در زندگی مشکلاتی عدیده ای دارند.
وی ادامه داد: کسانی که به کمیته امداد مراجعه می کنند دارای مشکلاتی هستند که عمده این مشکلات با اشتغال حل می شود از این رو باید با همت و تلاش برای حل مشکلات آنها اقدام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد، با هدف یاری محرومان تشکیل شده بنابراین باید فرهنگ انفاق در جامعه شکل گیرد تا محرومیت زدایی نیز نتیجه دهد.
وی افزود: مشکل مددجویان با اشتغال و مسکن رفع می شود برخی از خانوارهای تحت حمایت با یکی از این نیازها روبرو هستند و برخی از خانوارها باید مسکن و اشتغال را برای آنها فراهم کنیم.
مجید مومنی تأکید کرد: اگر شغل برای مددجو فراهم شود آن گاه درآمد خواهد داشت و نیازی به کمک کسی ندارد و اگر مسکن هم داشته باشد دیگر برای تأمین مسکن بخش قابل توجهی از درآمد خویش را برای هزینه های دیگر صرف می کند.
وی در توضیح خدمات حوزه مسکن به مددجویان یادآورشد: طی هفت ماهه نخست سال جاری 90 واحد مسکونی ساخته، خریداری و بازسازی شده و به مددجویان تحویل شده است.
شایسته ذکر است که در این دیدار نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در منزل دو خانواده مددجو حاضر شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار