بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های ابهر و خرمدره استان زنجان:
بسیج دانشجویی دانشگاه های ابهر و خرمدره در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام رئیس جمهور امریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را موجب تسریع در فرآیند آزادسازی فلسطین دانست.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۶۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه های ابهر و خرمدره در بیانیه ای اقدام رئیس جمهور امریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


"يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ "

 بار دیگر استکبار جهانی چهره ی کریه و نفرت انگیز خود را در جلوه ی دیگری آشکار کرد و با دم شیطانی و تصمیم افراطی و مذبوحانه خود در آتش تجاوز و توطئه دمید و آن را برافروخته تر کرد و قدس شریف را بعنوان پایتخت رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی اعلام نمود.

این تصمیم احمقانه و به دور از آینده نگری که نشانه هایی ازجنگ بین ادیانی در آن به وضوح قابل رویت است موجب شعله‌ور شدن آتشی در منطقه خواهد شد که پایان آن سوختن خرمن آرزوهای باطل اسراییل و غرق شدن رویای احمقانه ی از نیل تا فرات صهیونیسم جهانی در سیل خشم مسلمانان جهان خواهد بود.
 

تردیدی نیست که این اقدام سبک مغزانه تنها و تنها موجب تسریع در فرآیند آزادسازی قدس شریف خواهد شد زیرا امروز دیگر اواخر قرن نوزدهم نیست که بیانیه ی بالفور توطئه ی  تشکیل رژیم صهیونیستی را توسط دولت استعمارگر بریتانیا رقم بزند، امروز نیمه ی قرن بیستم نیست تا با توطئه ی سردمداران جنگ و غارت و تجاوز، رژیم غاصب قدس به رسمیت شناخته شود، امروز سال های 1967،1973،1982 نیست که رژیم صهیونیستی براحتی بتواند سرزمین‌های اسلامی را اشغال کند.

امروز امت اسلامی توطئه‌ها و جنگ‌های بزرگی را پشت سر گذاشته و جنگ های 22 روزه و 33 روزه را با پیروزی بر دشمن صهیونیستی تجربه کرده است و فتنه های طولانی مدت دسیسه گران علیه جهان اسلام در سوریه، عراق، لبنان و یمن را با مشقات و جان فشانی های ملت‌های به پاخواسته ی مسلمان و از خودگذشتگی های جوانانی که به ندای وجدان و رهبران حکیم، خیرخواه و صالح دینی و سیاسی خود لبیک گفته بودند خنثی نموده است .

امروز انقلاب اسلامی موتور محرکه ی ساکنان این منطقه ی حساس جهان است و امروز جمهوری اسلامی پایه‌های اقتدار امت اسلام را در اعماق ایمان، اتحاد، مقاومت و توکل به قدرت لایزال الهی بنیان نهاده و کاخ بلند بالای عزت و شرف و سرافرازی را بپا داشته است.

امروز زمان تغییر و دگرگونی در مناسبات جهانی است، بی شک اقدام نابخردانه امریکا حتی توسط هم پالکی‌ها و ایادی و دست نشاندگانش قابل دفاع نیست.

دنیا بداند سرزمین قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله ی  مسلمانان را در خود جای داده، بخش لاینفک فلسطین بوده و یکی از مهمترین اماکن سه گانه ی مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است و به تعبیر امام خمینی (ره) پاره تن اسلام است.  

استکبار با این عمل مذبوحانه ، خویش را یک قدم دیگر به پرتگاه هلاکت نزدیک ساخته است و عن قریب این پیش بینی امام خامنه ای (حفظه الله) درباره  رژیم پوشالی صهیونیستی که ۲۵ سال آینده را نخواهد دید محقق خواهدشد وامت اسلامی با تقویت روحیه ی مقاومت و مبارزه  رویاهای استکبار جهانی را در ایجاد کشور مستقلی به نام اسراییل به مرکزیت بیت‌المقدس نقش بر آب خواهد نمود و انشاالله به زودی زود شاهد پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نماز وحدت از صحن قدس رضوی تا مسجد مقدس اقصی خواهیم بود.

ان الارض یرثها عبادی‌ الصالحون

ارسال نظرات