خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی بودجه ای در مجلس برای کمیته امداد اختصاص می یابد، خیال مجلس از جهت مصرف درست آن راحت است در واقع مجلس در سلامت هزینه کرد بودجه در کمیته امداد هیچ نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۷۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ داودمحمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بازدید از دو خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بیان داشت: مجلس سال گذشته همکاری خوبی با کمیته امداد داشت البته این همکاری در حد توان بود و سعی می کنیم در بودجه سال جاری نیز نیازهای محرومان را مدنظر قرار دهیم.
وی ادامه داد: نکته ای که در این میان وجود دارد این است که وقتی بودجه ای در مجلس برای کمیته امداد اختصاص می یابد، خیال مجلس از جهت مصرف درست آن راحت است در واقع مجلس در سلامت هزینه کرد بودجه در کمیته امداد امام (ره) هیچ نگرانی ندارد.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خیل مجلس راحت است چراکه می داند کمیته امداد در هزینه کرد خود کمک به محرومان را با اتخاذ سیاست های مناسب مدیریت می کند تا شاهد کاهش محرومیت در جامعه باشیم.
وی توضیح داد: در تسهیلات بنگاه های زودبازده کشور بیش از 70 درصد انحراف رصد شده است حال آنکه این رقم در کمیته امداد متفاوت است به طوری که بیش از 85 درصد از تسهیلات کمیته امداد در راستی آزمایی نمره قبولی گرفته اند.
محمدی کمیته امداد را ملجاء و پناهگاه کسانی دانست که در زندگی مشکلاتی عدیده ای دارند و افزود: کسانی که به کمیته امداد مراجعه می کنند دارای مشکلاتی هستند که برخی مالی و برخی غیرمالی است و باید با همت و تلاش برای حل مشکلات آنها اقدام شود.
وی خطاب به مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اظهارداشت: یکی از اقدامات لازم برای اینکه بتوانید توانمند شوید، هدف خود را تعیین کنید و به آن برسید و البته بدانید که هر کسی به جایی رسیده است با سختی و تلاش بوده است.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کسانی که اراده قوی دارند با اتکا به توانایی و همت خویش می توانند بر مشکلات فائق آمده و راه زندگی خود را به روش صحیحی به پیش ببرند.
وی یادآورشد: کمیته امداد، با هدف یاری محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن آنان تشکیل شده بنابراین از وظایف اساسی این نهاد، تلاش در راه شناخت انواع محرومیت ها، نارسایی های مادی و معنوی و نیز کمبودهای افراد و خانواده های محروم است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها