معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود:

امروز آگاهی و مصون سازی اولویت مهم در جامعه است

میری در جلسه حلقه صالحین پایگاه المهدی بسیج اصناف شاهرود گفت: جامعه نیاز به آگاهی بخشی دارد چرا که با وجود ابزار‌های پیشرفته تکنولوژی و انباشت اطلاعات افراد نمی‌توانند درست تحلیل کنند و دشمن به دنبال این بستر است تا افراد را منحرف نماید.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۸۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید ابراهیم میری در نشست حلقه صالحین پایگاه المهدی حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود که در فاطمیه شهنما برگزار شد در سخنانی با اشاره به توجه به خانواده در موضوع خطرات اجتماعی اظهار کرد: امروز هدف گیری دشمنان خانواده هاست و باید مراقب این موضوع مهم باشیم.
وی افزود: دشمن امروز بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است و پدر و مادر و فرزندان در این تهدید نرم نقش اصلی را بازی می‌کنند و باید شما والدین به این موضوع مهم توجه و در زمین دشمن بازی نکنید.
میری خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد با ابزار رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه به اهداف شوم خود در گسست بین اعضا خانواده و متلاشی نمودن خانواده‌ها دست پیدا کند و باید همگان مراقب بوده و این توطئه شوم دشمن را به خوبی درک و بشناسند.
وی تصریح کرد: امروز ناهنجاری‌های رخ داده در جامعه و طلاق‌ها و بی بندوباری‌ها از نفوذ نرم دشمنان در فرهنگ جامعه ماست و باید همه آگاه و حساس به این موضوع باشیم و از کنار آن به راحتی عبور نکنیم.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه امروز مصون سازی اولویت مهم در جامعه است گفت: جامعه ما امروز نیاز به آگاهی بخشی دارد چرا که با وجود ابزار‌های پیشرفته تکنولوژی و انباشت اطلاعات گوناگون افراد در این بین نمی‌توانند درست تحلیل کنند و دشمن به دنبال این بستر است تا افراد را منحرف نماید.
امروز آگاهی و مصون سازی اولویت مهم در جامعه است
وی عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب به درستی بهمن اطلاعات را بیان فرمودند: و باید این موضوع را جدی گرفت و در آگاهسازی جامعه در این مورد توجه داد که جامعه نیازمند آگاهی بخشی و راهنمایی است و این وظیفه بسیج و بسیجیان که دلسوز جامعه هستند می‌باشد که با آگاهی بخشی از توطئه دشمنان جامعه را بیدار نمایند.
میری با تاکید بر توجه به سنت و قرآن در ره یافت نجات از این توطئه‌ها بیان کرد: اسلام ناب راه نجات بشریت امروز است و توجه به این مهم بسیار ضروری است که امروز دنیا به معنویت توجه دارد و ما که منبع معنویت هستیم باید این نیاز را در جوامع برطرف نماییم و دشمنان این را نمی‌خواهند و تلاش دارند با ایجاد انحراف در این معنویت جامعه ما را از الگو شدن باز داشته و آنچه خود می‌خواهند را القاء کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار