خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

منتظر وحدت و همگرایی دیگربار مسلمین جهانیم

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: اسرائیل از اتحاد و هم‌گرایی بین مسلمانان بیم دارد لذا با به تعلیق انداختن طرح خود، خواهان ارزیابی تصمیم نابخردانه خود می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۸۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر جابجایی پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس اظهار کرد: همانطور که در آموزه‌های دینی و قرآنی ما و همچنین درس‌هایی که از شیوه و روش پیامبر(ص) به ما رسیده است، تنها راه پیروزی و سربلندی مسلمین جهان ایستادگی و مقاومت است.
وی ضمن اشاره به آیات جهاد تبیین کرد: استقامت از ضروریات ماندگاری و پیروزی است و یاری‌گران خداوند همواره پیروز هستند.
این کارشناس ادامه داد: آیات الهی و آموزه‌های دینی نشان می‌دهد که راه پیروزی و پیشرفت‌مان در برابر دشمن چه در زمان ائمه و چه زمان انقلاب و چه در زمان معاصر مقاومت و اتحاد و همدلی است.
قبادی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: تشکیلات خودگردان اخیرا با آمریکا بر سر مواضع خود وارد مذاکره شده بود که با این اقدام آمریکا و سیاست‌هایی که در پیش گرفته‌اند سیاست های آمریکا برای انتفاضه به روشنی مشخص شد و بار دیگر متوجه شدند که به جای اعتماد به دشمن باید با تمام قوا ایستادگی کنند.
وی اذعان کرد: طرحی که ترامپ ارائه داده است 6 ماه به تعویپق افتاد چرا که نپخته و در کمال بی تدبیری ارائه شده بود، کنگره و دست اندر کاران سیاست گذاری آمریکا به روشنی دریافتند که این طرح بسیار خام و نسنجیده می باشد.
این کارشناس ابراز کرد: اگر این نادانی از سوی آمریکا اتفاق بیفتد مطمئنا به نفع مسلمین است، چرا که حماس و تشکیلات خودگردان و نیز گروه های اسلامی مختلف با شعار ها و دیدگاه های متنوع که در سراسر کشور های اسلامی وجود دارند با هم متفق القول می شوند و برای یک هدف مشترک قدم بر می دارند .
قبادی تصریح کرد: دشمن با سیاست "تفرقه بیانداز، حکومت کن" حکومت می‌کند لذا از هم‌گرایی بین مسلمانان در کشور هایی چون ایران، افغانستان، پاکستان، هندوستان، اندونزی و مالزی و مسلمانان دیگر کشورها می‌ترسد.
این کارشناس نقش عربستان را در طراحی این نقشه ناپخته و بی‌تدبیرانه بی‌تاثیر ندانسته و مطرح کرد: اسرائیل از اتحاد و هم‌گرایی بین مسلمانان بیم دارد لذا با به تعلیق انداختن طرح خود، خواهان ارزیابی تصمیم نابخردانه خود می‌باشد.
قبادی در بخش پایانی یادآور شد: اتحاد و همبستگی در بین ملت‌های مسلمان، امید به پیروزی در برابر دشمنان را افزایش می‌دهد چرا که شاهد بارقه‌های امید در پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش بودیم که با توجه به بیانات و پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده، قطعا حذف و نابودی غاصبین و به‌ویژه رژیم اشغالگر قدس را خواهیم دید.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها