انتخاب قدس به عنوان پایتخت صهیونیستی نقشه شیطان بزرگ امریکا برای رسمیت شناختن رژیم اشغالگر است

عضو هیأت علمی دانشکده فلسفه رسانه ملی به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را طرح شیطانی و نقض قوانین بین‌المللی و کنوانسیون چهارم ژنو و مصوبات شورای امنیت به‌ویژه قطعنامه 2334 دانست و افزود: قدس هویت اسلامی و عربی دارد و پایتخت کشور فلسطین است.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۹۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی ابراهیمی  در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز شجره خبیثه شرع نامشروع رژیم صهیونیستی هیچ پایه و جایگاهی در دنیا ندارد و با توجه به بیان مقام معظم رهبری چیزی از این رژیم تا 25 سال آینده باقی نخواهد ماند.

وی این اقدام نابخردانه ترامپ را دارای پیامدهای حقوقی، سیاسی و مردمی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا سردمدار تروریسم و پرچم‌دار تلاش‌ها بر تجزیه و تقسیم منطقه است و این تصمیم آمریکایی و صهیونیستی قدس پس از شکست پروژه داعش است.

عضو هیأت علمی دانشکده فلسفه رسانه ملی به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را طرح شیطانی و نقض قوانین بین‌المللی و کنوانسیون چهارم ژنو و مصوبات شورای امنیت به‌ویژه قطعنامه 2334 دانست و افزود: قدس هویت اسلامی و عربی دارد و پایتخت کشور فلسطین است.

وی با اشاره به اهداف احتمالی ترامپ از طرح این مسأله، گفت: با توجه به نفوذ زیاد جامعه یهودیان آمریکا در مراکز تصمیم‌سازی و رسانه‌های آن کشور را ترامپ به‌دنبال جلب حمایت لابی و جامعه یهودی آمریکا در انتخابات است، غافل از اینکه به‌دلیل عدم آشنایی و تجربه کافی ترامپ در موضوعات و مسائل بین‌المللی این تصمیم عمداً جبهه سیاسی جدیدی را در مقابل ایالات متحده آمریکا ایجاد خواهد کرد و موجب افزایش هزینه‌های سیاسی، مالی و حق نظامی می‌شود.

ابراهیمی ادعای پایتخت قدس برای رژیم صهیونیستی را از روی عجز دانست و افزود: این تصمیم جنون‌آمیز ترامپ زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را از سوی جبهه مقاومت فراهم می‌کند.

عضو انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران موضع‌گیری صریح و قاطع جمهوری اسلامی را در مسائلی از جمله رژیم صهیونیستی، فلسطین، سوریه، غزه، عراق و جریانات تکفیری، صهیونیستی و آمریکایی را به‌نفع جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: این موضع‌گیری منافاتی با زبان دیپلماسی و مذاکره ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از چندین دهه سازمان ملل نسبت به مسأله فلسطین، علیه صهیونیست قطعنامه‌های متعددی صادر کرده است که آنها را رد کرده‌اند.

ابراهیمی مقاومت را تنها راه مبارزه با رژیم جعلی کودک‌کش صهیونیستی اعلام کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر غلطی از سردمداران رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و پژوهشی سفیران صادق با اشاره به ضدیت جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی، حمایت از فلسطین و قدس و انتفاضه را از ارکان سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامی در سراسر جهان در این لحظه تاریخی باید اوضاع را به مسیر درست برگرداند؛ چرا که این کار نه تنها معامله بزرگ بلکه نادیده انگاشتن خطوط قرمز خواهد بود و تبعاتی به مثابه جنگ 33 روزه و پیروزی جنگ 20 روزه را به همراه دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به منفور بودن ترامپ در نظام بین‌المللی، گفت: مخالفت‌های روزافزون جامعه جهانی با تک‌روی‌های آمریکا از موضوع تغییرات آب و هوایی گرفته تا مباحث تجاری و مهاجرتی نشان می‌دهد که قدرت این کشور برای اجماع‌سازی رو به افول گذاشته است که نمونه آخر نیز بیت‌المقدس بوده که محکومیت کامل جامعه جهانی را به همراه آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار