خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: امروز دیگر کسی ادعای کدخدا منشانه‌ی آمریکا را نپذیرفته و به همین علت ما شاهد کاهش و افول قدرت آمریکا هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۲۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

علی کوچک‌خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص افول قدرت آمریکا که یکی از ابر قدرت‌های جهانی به حساب می‌رود اظهار کرد: خوشبختانه امروز ما شاهد افول ابر قدرت‌های پوشالی چون آمریکا در کشورهای اسلامی و غیراسلامی هستیم.
وی تصریح کرد: ظهور قدرت‌های جدید و همچنین بیداری و هوشیاری کشورهای اسلامی را می‌توان از عمده دلایل افول ابر قدرت‌هایی چون آمریکا دانست.
این مسئول ضمن اشاره به گسترش هر چه بیشتر انقلاب اسلامی در سطح منطقه تبیین کرد: از عمده دلایل حکمفرمایی و قدرتمندی آمریکا فرمانروایی آن‌ بر کشورهای اسلامی بود که با گسترش انقلاب اسلامی و قدرت‌یابی کشورهای اسلامی، افول یافت.
کوچک‌خانی تشریح کرد: امروز سیاست‌های غلط روسای جمهور آمریکا دیگر جواب نداده و جهانیان دیگر عملکرد یک جانبه‌گرایانه‌ی آمریکا را نمی‌پذیرند و بر نمی‌تابد.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) ادامه داد: امروز دیگر کسی ادعای کدخدا منشانه‌ی آمریکا را نپذیرفته و به همین علت ما شاهد کاهش و افول قدرت آمریکا هستیم.
وی مطرح کرد: برای فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی می‌بایست با عوامل و کشورهای اقماری آمریکا که جای پای آمریکا در منطقه هستند مقابله کرده و آن‌ها را نسبت به اشتباه‌شان بیدار کنیم.
این مسئول در خاتمه یادآورشد: ما باید با تقویت روحیه بصیرت‌افزایی و استکبارستیزی در سطح منطقه قطب‌های خود را تقویت کرده و فرهنگ مقاومت را در تمام جهان پیاده سازیم.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها