نائب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جهان گفت: بعد از کسب عنوان نائب قهرمانی در مسابقات وزنه‌برداری جهان هم‌اکنون هدفم کسب مدال در مسابقات وزنه‌برداری جاکارتاست و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهم.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۲۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

از امروز تمیرناتم را برای کسب مدال در مسابقات وزنه‌برداری اندونزی آغار می کنم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سعید علی‌حسینی در بدو ورود به فرودگاه اردبیل اظهار داشت: بعد از شرکت در مسابقات جهانی وزنه‌برداری و کسب عنوان نائب قهرمانی هم‌اکنون هدفم کسب مدال در مسابقات وزنه‌برداری 2018 جاکارتا در کشور اندونزی است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بار دیگر دل مردم ایران را شاد کنم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حس بسیار خوبی دارم که بعد از هشت سال دوری از میادین توانستم با کسب عنوان نائب قهرمانی به وزنه‌برداری برگردم، افزود: از اینکه مدال نقره مسابقات جهانی را کسب کردم بسیار خوشحال هستم.

نائب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: کسب مدال نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری انگیزه مضاعفی در دل من ایجاد کرده است و من بعد نیز با انگیزه دوچندان تمرینات خود را پی می‌گیرم تا بتوانم برای کشورم و ملت خود افتخارآفرینی کنم.

وی بیان کرد: از حمایت های همه‌جانبه مسئولان و استقبال ملت ایران و مردم اردبیل کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم پاسخ این همه محبت مردم را بدهم.

به گزارش تسنیم، با استقبال باشکوه مسئولان استان و مردم اردبیل سعید علی‌حسینی نائب قهرمان وزنه‌برداری جهان امروز وارد اردبیل شد و مورد استقبال مردم ورزش‌دوست اردبیل قرار گرفت.

فرودگاه اردبیل مملو از اهالی ورزش‌دوست اردبیلی بود که برای استقبال نائب قهرمان جهان آمده بودند تا بعد از هشت سال دوری سعید علی‌حسینی از میادین ورزشی پیروزی او را جشن بگیرند.

امروز روز بزرگی برای جامعه ورزشی استان اردبیل بود و همگان همگام با سعید علی‌حسینی این روز را جشن گرفته و نائب قهرمان وزنه‌برداری جهان را بالای سر بردند.

حسینی، بعد از مراسم استقبال به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رفت و از نزدیک با وی دیدار کرد.

ارسال نظرات