امام جمعه اردبیل در دیدار وزنه بردار اردبیلی گفت: علی‌رغم اینکه مدت ها از صحنه وزنه‌برداری دور بود ولی بازگشتی بسیار خوب داشت و این ورزشکار توانست با کسب مدال، علاوه بر ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در خود، دل میلیون ها ایرانی را نیز خوشحال کند.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۳۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

 کسب عنوان نائب قهرمانی جهان بعد از ۸ سال دوری از مسابقات قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل:  آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدارسعید علی‌حسینی، نائب قهرمان وزنه‌برداری جهان در اردبیل اظهار داشت: کسب مدال نقره جهان توسط سعید علی‌حسینی وزنه‌بردار فوق سنگین اردبیلی بعد از هشت سال دوری از میادین ورزشی قابل تحسین است و بایداز زحمات و تلاش های این ورزشکار برای کسب این مدال و خشنودی ملت ایران تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه سعید علی‌حسینی کار بسیار بزرگی را انجام داد و علی‌رغم اینکه مدت ها از صحنه وزنه‌برداری دور بود ولی بازگشتی بسیار خوب داشت، افزود: این ورزشکار توانست با کسب مدال، علاوه بر ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در خود، دل میلیون ها ایرانی را نیز خوشحال کند.

کسب عنوان نائب قهرمانی جهان بعد از ۸ سال دوری از مسابقات قابل تحسین است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: از اینکه امروز می‌بینیم جوانان اردبیلی در صحنه‌های بین‌المللی افتخارات زیادی برای کشورمان به دست می‌آورند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درمی‌آورند، بسیار خوشحالیم و باید حمایت همه‌جانبه از قهرمانان ورزشی در سطح استان انجام شود.

عاملی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل باید پیگیری های لازم را از اختصاص بودجه مناسب از طرف وزارت ورزش انجام دهد چرا که اردبیل قهرمانانی دارد که بارها برای کشورمان افتخارات زیادی کسب کرده‌اند و نیاز است وزارت ورزش به ورزش اردبیل نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی اظهار کرد: انتظار داریم حمایت های همه‌جانبه‌ای از قهرمانان ورزشی استان اردبیل انجام شود تا این قهرمانان بدون هیج دغدغه و مشکلی بتوانند در میادین بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار