رییس سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفتمان سازی را رسالت اصلی بسیج دانشجویی دانست و بر تقویت آن در راستای اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۴۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ هادی با ادب عصر امروز در گردهمایی فرماندهان و شورای بسیج دانشجویی تربت حیدریه با تاکید بر لزوم گفتمان سازی از سوی دانشجویان و فرهیختگان در مراکز آموزش عالی، تقویت این مهم را تسهیل در روند رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به رسالت‌های دانشجویی در منویات مقام معظم رهبری، بر حضور پررنگ و هرچه بیشتر دانشجویان مومن و انقلابی در بحث گفتمان سازی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: وقتی گفتمان‌سازی شد آن‌وقت همه به این فکر خواهند افتاد و در همه یک انگیزه‌ای به وجود می‌آید تا یک جادّبه وسیع و یک بزرگ‌راهی به وجود می‌آید که همه میل دارند از این بزرگراه حرکت کنند.

وی تصریح کرد: باید دیپلماسی انقلابی به جای دیپلماسی لبخند برای نخبگان دانشگاه توسط بسیج دانشجویی تبیین شود یعنی شاخصه‌های دیپلماسی انقلابی که اول و آخر آن توکل به خداوند است را باید نهادینه کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی چه مقدار برای نیازی که امروز مقام معظم رهبری بیان می‌کنند یعنی اقتصاد مقاومتی که تنها راه برون رفت از این جنگ اقتصادی است گفتمان سازی کرده است؟ به یقین این مطالبه مهم نظام، رهبری و مردم است که باید افسران خط مقدم آن را فرهنگ سازی کنند.

محور دوم سخنان با ادب در جمع فعالین بسیج دانشجویی تاکید بر خودسازی معنوی بود و فعالان بسیج دانشجویی را سرباز ولایت دانست که حرکت خود را با ولایت هماهنگ می‌کند.

وی ارتقای سطح علمی دانشجویان را از دیگر اولویت‌های این قشر برشمرد و بر لزوم تقویت بنیه علمی، تولید ثروت و اشتغال پایدار در جامعه تاکید کرد.

ناحیه بسیج دانشجویی تربت حیدریه با دو حوزه مقاومت بسبج در دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور و همچنین ۱۵ پایگاه مقاومت بسیج در مراکز آموزش عالی دارای شش هزار دانشجوی بسیجی است.

در شهرستان تربت حیدریه ۱۲ هزار دانشجو در هفت دانشگاه شامل؛ آزاد اسلامی، پیام نور، عالی، علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علمی و کاربردی و سما از سطح کاردانی تا دکترا تحصیل می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها