امام جمعه درگز:

هدف از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حفظ منافع این رژیم و تضعیف جریان مقاومت است

امام جمعه درگز گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توطئه استکبار جهانی است که اهداف نامشروعی را دنبال می‌کند که از جمله آن اهداف می‌توان به حفظ منافع رژیم صهیونیستی و تضعیف جریان مقاومت اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۵۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
 حجت الاسلام ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به صحبت‌های اخیر ترامپ، یکی از نشانه‌های انسان عاقل را کنترل زبان دانست و تصریح کرد: هیچ چیزی در این عالم به اندازه زبان استحقاق زندانی شدن ندارد، چرا که بیهوده سخن گفتن چیزی جز پشیمانی و حسرت به بار نخواهد آورد و آن چیزی که باعث حفظ و نابودی اعمال انسان می‌شود زبان است.

 وی ابراز کرد: انسان عاقل کسی است که نه تنها مردم از شر او در امان بوده بلکه مردم به خیر او امیدوار هستند و او را به نیکی می‌شناسند.

حجت الاسلام ایروانی اظهار کرد: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توطئه استکبار جهانی است که اهداف نامشروعی را دنبال می‌کند که از جمله آن اهداف می‌توان به حفظ منافع رژیم صهیونیستی و تضعیف جریان مقاومت اشاره کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اضافه کرد: داعش گرچه شکست خورد، اما امریکا با همکاری برخی از سران کشور‌های اسلامی به دنبال ایجاد توطئه و درگیری جدیدی در منطقه است و حفظ امنیت این رژیم نامشروع امکان ندارد مگر با اختلاف بین مسلمین.

امام جمعه درگز ضمن بیان اینکه اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از طرف امریکا نشان از ضعف و عجز آن‌ها دارد چرا که تمام توطئه‌های آن‌ها در منطقه با شکست مواجه شده است، تببین کرد: دشمن نخواهد توانست به اهداف خودش دست پیدا کند و پیروزی نهایی از آن امت اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها