خبرهای داغ:
اجرای ویژه تئاتر به نفع کودکان مبتلا به سرطان؛

میزبانی موسسه بین المللی الف از نمایش «کلفت ها»

گروه نمایشی «کلفت ها» در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با همکاری موسسه بین المللی الف به روی صحنه رفتند.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۸۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اجرای ویژه  تئاتر «کلفت ها» در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان به میزبانی موسسه بین المللی الف در سالن استاد مقبلی مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریزبرگزار شد.

این تئاتر که از اول آذرماه به کارگردانی علی فتوحی و تهیه کنندگی سعید طرزمی در سالن استاد مقبلی مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز به روی صحنه رفته، همه عواید حاصل از بلیط فروشی اجرای ویژه خود را در جهت کمک به کودکان مبتلا به سرطان اختصاص داد.

هومن بیگ نژاد مدیر عامل موسسه بین المللی الف در خصوص میزبانی از این نمایش خیریه گفت: موسسه بین المللی الف همواره تلاش کرده تا با  همراهی هنرمندان خیر شهرمان در قالب برنامه های متنوع فرهنگی - هنری، برای گسترش فرهنگ خیریه قدم بردارد.

وی افزود: تاکنون برنامه های متنوعی از جمله؛ نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان، اجراهای خیریه تئاتر و دیگر برنامه های فرهنگی برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار شده است.

دکتر بیگ نژاد در خصوص استقبال گسترده صورت گرفته از این تئاتر خیریه اظهارداشت: از همراهی همه هنردوستان خیر تبریزی که با خرید «همه» بلیط های این اجرای اختصاصی، اقدام به حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کردند صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم چنین کار های خیریه - هنری در تبریز  نهادینه شود.

علی فتوحی طراح و کارگردان تئاتر «کلفت ها» در خصوص تخصیص تمامی عواید حاصل از این اجرای ویژه در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان گفت: این اجرای ویژه خیریه برای نخستین بار در شهر تبریز و در جهت اجرای مسئولیت اجتماعی گروه نمایشی «کلفت ها» در قبال کودکان مبتلا به سرطان، با همکاری موسسه بین المللی الف به روی صحنه رفت که خوشبختانه با استقبال پرشور هنر دوستان تبریزی همراه شد.

وی همچنین در خصوص تمدید زمان اجرای تئاتر کلفت ها افزود: تئاتر کلفت ها با توجه به استقبال گسترده هنردوستان تا تاریخ 22 آذرماه تمدید شده و آن دسته از افرادی که تاکنون موفق نشدند این اجرا را در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تماشا کنند می توانند در روز های باقی مانده همراه ما باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها