در حاشیه هجدهمین نمایشگاه علمی پژوهشی خراسان رضوی صورت گرفت؛
در حاشیه هجدهمین نمایشگاه علمی پژوهشی خراسان رضوی از کتب و 4 نرم افزار آموزشی پژوهشی حوزه علمیه خراسان با حضور آیت الله مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۰۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
آیت الله مصباح عاملی امروز در حاشیه این رونمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: این سامانه‌ها به لحاظ نیاز سنجی طراحی شده است.

وی به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه آموزش در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است اهمیت طراحی این سامانه‌های آموزشی و پژوهشی را دوچندان می‌کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با طراحی این سامانه‌ها مسائل آموزشی به راحتی و با هزینه کمتری در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و از طرفی علاوه بر حوزویان سایر افراد نیز به راحتی می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند و دیگر نیاز به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری نیست.

وی در ادامه افزود:حوزویان یکی از رسالت‌هایی که دارند تبلیغ دین اسلام و آموزه‌های آن است و با طراحی چنین سامانه‌هایی یک حوزوی می‌تواند مهارت‌های لازم را برای اجرای چنین رسالتی کسب کنند.

مصباح عاملی بیان داشت: حوزه علمیه بعد از ابلاغ حکم مقام رهبری حرکت خوب پژوهشی و علمی خود را آغاز کرد و با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، محققین و پژوهشگران زیادی را تحت پوشش دارند و هم اکنون بیش از 100 نفر از پژوهشگران مشغول به فعالیت در این هیئت‌ها هستند و همینطور مدارسی تحت عنوان مدارس تحولی کار خود را آغاز و فعالیت علمی و پژوهشی انان مطابق نیاز روز جامعه است وخروجی این فعالیت‌ها بصورت کتاب و مجلات پژوهشی به جامعه ارائه می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها