رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: سه مدال طلا و دو مدال نقره حاصل تلاش تکواندوکاران باشگاه تختی شهرستان ملایر در مسابقات قهرمانی تکواندو باشگاه‌های استان همدان بود.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۱۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

کسب 5 مدال حاصل تلاش تکواندوکاران ملایر در مسابقات قهرمانی استان همدانغلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به نایب قهرمانی تیم تکواندو باشگاه تختی ملایر بیان داشت: تیم تکواندو باشگاه تختی شهرستان ملایر که در رده سنی نونهالان به مربیگری رضا صفرخانیان در مسابقات قهرمانی تکواندو باشگاه‌‌های استان به میزبانی استان همدان  شرکت کرده بودند، توانستند با کسب سه مدال طلا و دو مدال نقره مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را ازآن خود کنند و با دستی پر به زادگاه خود ملایر بازگردند.

وی با عنوان اسامی مدال آوران افزود: آقایان علی حسنوند، شایان معارفوند و امیرحسین نوروزی مقام اول و نیما بخشی و علیرضا سبزیانی مقام دوم را در این دوره از مسابقات ازآن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر تصریح کرد: این تیم تمرینات سخت و نفس گیر خود را زیر نظر مربیان خوب و شایسته این رشته ورزشی در سالن تکواندو شهید یوسفی مجموعه ورزشی تختی شهرستان ملایر انجام می‌دهد و در حال حاضر نیز نفرات برتر خود را برای حضور در مسابقات کشوری آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات