فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

پرداخت 2500 وام ازدواج توسط بانک‌های عامل شهرستان کوهدشت

فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت گفت:2500 وام ازدواج توسط بانک‌های عامل شهرستان کوهدشت پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۲۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نور محمد فردی بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: یکی از مباحث مهم در مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت است، مدیران باید بر آخرین یافته‌های دانش مدیریت مسلط باشند در غیر این صورت موفق نخواهند بود.

وی عنوان داشت: امروزه مدیرانی موفق هستند که علاوه بر IQU از EQU قوی برخوردار باشند، سازمان‌ها باید با علم و آگاهی و برنامه‌ریزی حرکت کنند، مدیریت باید بروز باشد، قدرت ادراک زیرمجموعه و هماهنگی و تعامل از عوامل موفقیت مدیریت می‌باشند.

فرماندار کوهدشت افزود: هماهنگی و تعامل خوبی در بین مدیران و مسئولین شهرستان وجود دارد که از آن‌ها باید به‌عنوان فرصت استفاده کرد.

بیرانوند ضمن بیان این‌که امسال 56 میلیارد و 656 میلیون تومان جهت امر اشتغال به شهرستان کوهدشت تخصیص داده‌شده است اظهار داشت: در سفر استاندار محترم لرستان به کوهدشت 15 مصوبه ازجمله: شهرک گلخانه‌ای، ساماندهی ناحیه صنعتی، بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، تخصیص اعتبار برای گلزار شهدا، عملیات اجرایی سد معشوره، تغییر کاربری زمین بیمارستان دوم کوهدشت، تجهیز آمفی‌تئاتر آموزش‌وپرورش شهرستان، تأمین سیستم صوتی نماز جمعه و ... مصوب شده که باید با جدیت توسط دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری شود.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: وام‌های خوداشتغالی یارانه دار است و به‌تناسب طرح از 4 تا 6 درصد یارانه به آن تعلق می‌گیرد، یعنی از 18 درصد به 12 درصد کاهش می‌یابد و این امر در جهت تقویت و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: 38 طرح با توجه به قابلیت و استعدادهای شهرستانی در بخش‌های باغداری، پرورش و فرآوری طیور، گیاهان دارویی، فرش دستباف، گلیم‌بافی، زنبورعسل، دام سبک و سنگین، گردشگری، زعفران، پسته و .... اولویت‌بندی شده است.

بیرانوند در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2500 وام ازدواج توسط بانک‌های عامل شهرستان پرداخت‌شده که این امر جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات