استاندار استان لرستان گفت: همچنان تفحص برای آخرین مفقودی حادثه تلخ اشترانکوه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۲۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سپهوند امام‌جمعه در جمع بدرقه کنندگان جان‌باختگان حادثه تلخ اشترانکوه اظهار داشت: این جمعیت باشکوه امروز انقدر باشکوه حاضرشده‌اند که انگار عزیزی از خودشان را ازدست‌داده‌اند که این حضور شما مردم اوج محبت را می‌رساند

وی افزود: که شما مردم ازنا با حضور نشان دادید که جان‌باختگان حادثه تلخ اشترانکوه از خود می‌دانید و با آمدن خودتان مراتب عرض تسلیت را به بازماندگان جان‌باختگان اعلام کرده‌اید.
سپهوند بیان داشت: شرکت این جمعیت با این وضعیت حاکی از این است که عزیزی ازدست‌رفته و مردم شهیدپرور ازنا اوج محبت و تعصب خود را به عزیزان اهل خراسان نشان دادند و این برادران و خواهران خراسانی را مثل خانواده خود بدرقه خراسان کردند.
موسی خادمی استاندار لرستان با ابراز تأسف و همدردی با بازماندگان جان‌باختگان حادثه اشترانکوه اظهار داشت: در این حادثه تأسف تعدادی از ورزشکاران کوهنورد را از دست دادیم و امروز لرستان عزاداران عزیزان ازدست‌رفته هست
وی افزود: از لحظه اول فرماندار و مسئولین استان لرستان و امام‌جمعه و مردمان این شهرستان همه تلاش خود را کرده‌اند که از شدت حادثه بکاهند که متأسفانه این عزیزان رفتند.
خادمی ضمن آمرزش روح از دست رفتگان حادثه اشترانکوه عنوان کرد: ما از همه تلاش‌های همه دستگاه‌ها به‌ویژه هلال‌احمر و هیئت‌های کوهنوردی کشوری در بحث امدادرسانی و تفحص به ما کمک کردند قدردانی می‌کنیم.
وی با اشاره به تجسس در منطقه اشترانکوه ادامه خواهد داشت و گفت: ما در بحث تجسس توانستیم مفقودشدگان به‌غیراز یک نفر را پیدا کنیم که همه دستگاه‌های به قوت خودشان هنوز کار تجسس برای یافتن یک نفر مفقودی ادامه خواهد داشت.
خادمی بیان کرد: امیدواریم که امام رضا (ع) به خانوادگان داغ‌دار کمک کند از مصیبت آن‌ها بکاهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات