معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در 90 نقطه از استان البرز نشست‌های روشنگری در رابطه با 9 دی توسط بسیج و سپاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۲۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، داود پاشایی معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های 9 دی که در سالن جلسات دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: فضاسازی مناسب سطح شهر به همت بسیج و سپاه انجام خواهد گرفت؛ تمام سعی خود را بر این خواهیم گذاشت که برنامه به نحو احسنت اجرایی شود.

 

نشست روشنگری 9 دی در 90 نقطه از استان برگزار می‌شود

 

وی با تأکید بر اینکه لازم است طراحی‌های جدید در این زمینه صورت گیرد، افزود: در 90 نقطه از استان نشست‌هایی در راستای روشنگری 9 دی توسط بسیج و سپاه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه استان البرز با اشاره به اینکه نسل جوان باید در جریان حماسه  9 دی قرار گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی‌های انجام مبنی بر این است که برنامه 9 دی به‌صورت متمرکز در کرج برگزار شود و با توجه به نظر فرمانده سپاه استان البرز سخنرانی این برنامه توسط رحیم صفوی انجام پذیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به رژه موتورسواران در این روز تأکید کرد: این روزها در سطح استان شاهد هوای ناسالم هستیم، اگر در روز 9 دی هوا سالم اعلام شود رژه موتورسواری برگزار خواهد شد.

به گفته پاشایی نداشتن یک سالن و مکان مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح استان یکی از معضلات پیش رو اجرای برنامه‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء آگاهی نسل جوان و دانشجویان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح استان و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها