خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: جوانان امروز با ظرفیت بالایی که داشتند از حرم دفاع و در دفاع از دین پیشتاز بودند به طوری که شهدایی در این مسیر تقدیم شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۳۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

جوانان امروز با ظرفیت بالای خود در دفاع از حرم و دین پیشتاز بودندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جامه بزرگی در نهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان و یادبود شهدای مدافع حرم  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما باید همواره دین خود را به شهدا ادا  کنیم.

وی با  گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید دانشجو دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال 32 عنوان کرد: حرکت این دانشجویان شروع انقلاب را کلید زد  به طوری که  که امروز روشنی بخش جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه شهدا در مسیری حرکت کردند که امنیت کشور و جوامع مختلف اسلامی را به ارمغان آورد، گفت: امروز به برکت حرکت در مسیر شهدا شاهد آزادسازی عراق و سوریه از دست گروه‌های داعش بودیم که سپاه قدس ایران در این زمینه به خوبی نقش‌آفرینی کرد و در نهایت به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه مسیر شهدای مدافع حرم پیرو همان حرکت سال 32 و جنبش‌ها قبل از انقلاب به فرماندهی امام راحل است، گفت: شهدای مدافع حرم با نثار خون پاکشان آثار ارزشمندی را برای جمهوری اسلامی و جوامع اسلامی به ارمغان آوردند.

جامه‌بزرگی یادآور شد: امروز زمزمه‌هایی در کشور ایجاد شده که جوانان امروز با جوانان زمان پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت هستند.

وی ادامه داد: جوانان امروز با ظرفیت بالایی که داشتند از حرم دفاع و در دفاع از دین پیشتاز بودند به طوری که شهدایی در این مسیر تقدیم شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارتخانه خود از تل‌آویو به بیت المقدس و اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب بیان داشت: این سخنان سخیف ترامپ موجب زمین گیر شدن صهیونیست‌ها می‌شود و وعده‌ای که امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه در 25 سال آینده اثری از اسرائیل در کره خاکی نخواهد بود زودتر محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا موجب اتحاد جهان اسلام شد، یادآور شد: این اقدام موجب وارد کردن ضربه به اسرائیل شد و دولت‌هایی که گمان می‌کردند، می‌تواند با سازش  با آمریکا و اروپا به نتیجه برسند امروز به این نتیجه رسیدند که تنها با جنگ و زود می‌شود در مقابل آنها ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات