خبرهای داغ:

رزمندگان اهوازی با جانبازان دفاع مقدس خوزستان دیدار کردند

جمعی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز با جانبازان اعصاب و روان استان خوزستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۴۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

جمعی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) با جانبازان اعصاب و روان استان خوزستان دیدار کردند.

این رزمندگان که از نیروهای گردان حضرت امیرالمومنین(ع) اهواز در دوران دفاع مقدس هستند با حضور در بیمارستان بوستان با جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار کردند و آنها را مورد تفقد قرار دادند.

رزمندگان اهوازی و اهالی دیار سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) با اهدای شاخه‌های گل رز به جانبازان اعصاب و روان استان خوزستان از آنان دلجویی کردند.

در این دیدار معنوی که ساعاتی به طول انجامید یاد و خاطره شهید مدافع حرم حبیب جنت‌مکان از شهدای هنرمند گردان حضرت امیرالمومنین(ع) اهواز نیز گرامی داشته شد.

همچنین در دیدار رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز با جانبازان اعصاب و روان استان خوزستان، مهدی بهمنی از مداحان اهل بیت(ع) و از بستگان سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و به مداحی پرداخت.

جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف و خبرگزاری‌ها نیز در برنامه دیدار رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز با جانبازان اعصاب و روان استان خوزستان نیز حضور داشتند.

همچنین جمعی از جوانان و مردم اهواز و همشهریان سردار شهید مجید سیلاوی، سردار شهید سید طاهر موسوی، سردار جاویدالاثر شهید محمود نویدی و سردار شهید حمید رمضانی نیز در این برنامه معنوی حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها