زارعی با بیان اینکه امسال قریب به ۹ هزار دانش‌آموز اردبیلی به سرزمین نور اعزام شدند، گفت: راهیان نور، آینه ای تمام نما از رشادت ها و از جان گذشتگی های شهداست.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۶۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، صالح زارعی با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی تاکید کرد: راهیان نور متعلق به همه اقشار جامعه است و تمام سعی ما بر این است که بتوانیم این فرهنگ ارزشمند را در بین نسل جوان و امروزی جامعه به طور همه‌جانبه نهادینه کنیم.


وی با بیان اینکه سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که در مقابله با تهاجم فرهنگی مطرح است تامین شود، اظهار کرد: با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان جایگاه خویش را در نظام اسلامی بهتر بدانند و نسبت به گذشته در برابر تهاجم دشمنان انقلاب و اسلام قوی تر عمل کنند.


زارعی، تفکر بسیجی که تبلور صادقانه از مقام ولایت است را در دوران دفاع مقدس از زیبنده ترین کارها دانست که توسط رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی تحقق یافته است و تاکید کرد: راهیان نور، آینه ای تمام نما از رشادت ها و از جان گذشتگی های شهداست که به نسل امروز مخابره می شود.


مسئول اردویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور دانش‌آموزی از 20 مهر ماه گفت: در حال حاضر با اعزام 9 هزار دانش‌آموز دختر و پسر پایه دهم و یازدهم استان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور به اتمام رسیده است که مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این اردوها این است که دانش‌آموزان از نزدیک در جریان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران قرار بگیرند.

ارسال نظرات