خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: جريان اخير در مسئله قدس اقدام بزرگي بود و دشمنان فهميدند مردم بيدار شدند و كل آزاديخواهان جهان رژيم صهيونيستي را اشغالگر مي‌دانند.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۷۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارمندان و افسران نیروی دریایی و معاونان نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت مسئله شکر نعمت‌ها اظهار کرد: خداوند در قرآن از مسئله شکر نعمت‌ها سخن به میان آورده به طوری که اگر شکر نعمت را به جا آوریم خداوند نعمت‌ها را افزایش می‌دهد و اگر کفران نعمت صورت گیرد عذاب پروردگار محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به یاد خدا باشید و نعمت‌های خداوند را بشناسید؛ به اندازه‌ای نعمت‌های خداوند فراوان است که اگر بخواهید آنها بشمارید از شمارش آنها عاجز هستید بنابراین در برابر پروردگار لازم است با تواضع شکرگزاری کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند همه نعمت‌ها و نحوه استفاده از آنها را بیان کرده است گفت:‌ ولایت اهل بیت(ع) از جمله نعمت‌ها است و افتخار می‌کنیم که در راه ولایت‌مداری گام برمی‌داریم و تمام نعمت‌ها مربوط به ولایت اهل بیت(ع) است.

وی عنوان کرد: انقلاب در پرتو نعمت ولایت اهل بیت(ع) به وجود آمد در حالی که مردم قرن‌ها دچار استبداد و استکبار بودند و این انقلاب تحولی ایجاد کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه انسان‌ها در اسلام دارای کرامت و عظمت هستند گفت:‌ سرنوشت انسان‌ها نباید در دست کفار و منافقان باشد در حالی که موضوع ولایت ما را از سرشکستگی نجات می‌دهد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مردم در گذشته فکر می‌کردند اولویت در غرب قرار دارد و به این وسیله راه‌های پیشرفت را مسدود کرده بودند و با هویت‌کشی ما را از فرهنگ خود عقب می‌زدند و دچار انحطاط می‌کردند و از نظر اقتصادی منابع کشور را به غارت می‌بردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) این انقلاب را به پیروزی رساندند و روز به روز قله‌های جهان را درمی‌نوردد گفت: ایشان نقاب از چهره استکبار برداشتند و جنایات را مجسم کرد تا بیدارگری افزایش پیدا ‌کند و مردم اسلام را بشناسند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: انقلاب جنایات استکبار را روشن کرد که جریان صهیونیست‌ها یکی از آنها محسوب می‌شود و مردم را از خانه و کاشانه بیرون کردند تا به اشغال بپردازند؛ همیشه بلندپروازی دارند ولی سیلی خوردند که جنگ غزه از جمله آنها است. جریان اخیر در مسئله قدس اقدام بزرگی بود که فهمیدند مردم بیدار شدند و کل آزادیخواهان جهان رژیم صهیونیستی را اشغالگر می‌دانند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی مملکتی ندارد که پایتخت داشته باشد و باید در نظر داشت قدس برای مسلمانان است، همانطوری که مکه و مدینه برای همه مسلمانان است.

این مرجع تقلید با اشاره به مسئله هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ مردم به میدان آمدند و شهید شدند اگر ولایت‌مداری نبود چنین امری تحقق پیدا نمی‌کرد بنابراین انسان‌ها حاضر هستند با پیروی از ولایت جان دهند.

وی با بیان اینکه استبداد به برکت انقلاب از بین رفت عنوان کرد: احیای فرهنگ جهاد و شهادت از دیگر برکات تأثیرگذار انقلاب است و در نتیجه این فرهنگ عزت و عظمت وجود دارد و بسیج نیز به برکت انقلاب شکل گرفته است.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: غرب برای جایگاه استبداد و استعمار به وسیله رژیم صهیونیستی مردم را از خانه بیرون کرد تا آنها را جایگزین کند ولی جمعیت کودک‌کش نباید قدس را بگیرد؛ لازم است در برابر این جریانات هوشیار و بیدار باشیم.

وی یادآور شد: برای حفظ انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای سکان کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند و در نتیجه این امر در عزت و عظمت قرار داریم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمن زمینه‌ای را فراهم کرده تا جوانان به شهوت و بی‌بند و باری گرفتار شوند در حالی که حضور جوانان در عرصه‌های اعتکاف و مطالعه وصیت‌نامه شهدا می‌تواند در برابر چنین توطئه‌ای مؤثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها