فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در یادواره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و مدافعین حرم در شهر توپ آغاج خطاب به مردم و مسئولین بیجار گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر "بمانید و این شهر را آباد کنید " در بیجار روی زمین مانده است و باید بکوشید تا این امر محقق شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۹۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در یادواره شهدا ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و مدافعین حرم که با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و جمعی از مردم در حسینیه شهر توپ آغاج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا از اقدامات تثیر گذار فرهنگی در استان کردستان است.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های فرهنگی در استان ارزیابی می‌شود، گفت: اقدام مسئولان بیجار در برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار موثر و قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به هجمه گسترده فرهنگی در سطوح مختلف، افزود: لازمه مقابله با این هجمه‌ها اجرای برنامه‌های اثر گذار خوب فرهنگی است.

سردار رجبی بر آسیب شناسی مشکلات فرهنگی در سطح استان توسط مسئولان تاکید کرد و بیان داشت: برنامه‌های اجرا شده باید از لحاظ کیفی نسبت به برنامه‌های قبلی بالاتر باشد.

ساخت ۲۰ واحد ساختمانی از ماموریت‌های سپاه بیت المقدس کردستان در مناطق زلزله زده است

این مقام مسئول در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه از کمک‌های خوب مردم شهر توپ آغاج و شهرستان بیجار در کمک رسانی به مردم زلزله زده دشت زهاب قدردانی کرد.

وی گفت: استقرار موقت زلزله زدگان در دشت زهاب از ماموریت‌های سپاه بیت المقدس در یاری رساندن به مردم حادثه دیده این منطقه است.

فرمانده سپاه بیت المقدس تصریح کرد: ساخت ۲۰ واحد ساختمانی برای استقرار دائم زلزله زدگان از دیگر اقدامات قرارگاه سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان در منطقه زلزله زده دشت زهاب است.

سردار رجبی با بیان این سوال که شهدا چه انتظاری از ما دارند، گفت: برگزاری یادواره شهدا و تکریم شهیدان اقدام موثر فرهنگی است که بیشتر از هر چیزی خود ما به آن نیازمند هستیم.

دشمن شناسی یکی از وصیت‌های بارز شهیدان است

وی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه یکی از آموزه‌های زندگی شهدا است، اظهار داشت: دفاع از اسلام دفاع از ارزش‌های اسلامی و اهداف والای انقلاب برای انسان سازی و نجات بشریت از آرمان شهیدان است، بیان داشت: مطالعه وصیت نامه شهدا بهترین چراغ راه برای مسئولان و مردم است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان اعلام کرد: اسلام و امام دو کلید واژه اصلی وصیت نامه شهدا است که باید مورد توجه اساسی قرار بگیرد.

سردار رجبی با اشاره به اینکه یکی از وصیت‌های شهدا دشمن شناسی است، افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرمین و اسلام و ارزش هاس اسلامی با دشمنان کینه توز اسلام به نام تکفیر‌ها به موقع و خوب عمل کردند.

وی خاطر نشان کرد: احساس تکلیف در برابر خطراتی که اسلام را تهدید می‌کند و دفاع از حرمین نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: شهدای مدافع حرم برای مبارزه با جریان جعلی که استکبار علیه دین مقدس اسلام طرح ریزی کرده بود از سرمایه اصلی خود یعنی جانشان گذشتند.

رجبی خاطر نشان کرد: درایت رهبر معظم انقلاب با سخنان پیامبر گونه خود به افرادی که می‌خواهند حکومت دروغین جعلی اسلامی راه اندازی کنند اجازه نداد و چشم فتنه را کور کردند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد سرزمین سوریه با بهترین جنگ افزار و امکاناتی که دشمنان در اختیار آن‌ها قرار داده بودند در اختیار تکفیری‌ها بود، گفت: فرماندهان عالی رتبه ایرانی با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس به آن‌ها اجازه ندادند به نام اسلام فجایع دیگری تکرار کنند.

تبعیت از فرامین رهبری بعنوان مهمترین مولفه بازدارندگی در مقابل دشمنان است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: در جریان برجام مردم ما برای اقتدار پایه‌های نظام تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها را تحمل کردند.

سردار رجبی بیان داشت: نیرو‌های مسلح تابع فرمان ولایت فقیه با تجهیزات خوب و دشمن شناسی به موقع از پایه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با دفاع از آرمان‌های امام راحل و تبعیت از فرامین رهبری به عنوان مهمترین مولفه بازدارندگی در مقبل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

باید یک باز تعریف جدید برای جبران کم توجهی به فرمان رهبر انقلاب در بیجار انجام شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود خطاب به مردم و مسئولین بیجار گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر "بمانید و این شهر را آباد کنید " در بیجار روی زمین مانده است و باید بکوشید تا این امر محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در هیچ سفر استانی چنین سخنی را بیان نکرده اند اظهار داشت: از بنده سرباز تا شما مسئولان باید یک باز تعریف جدید برای جبران کمبود کم توجهی به شعار معظم له در شهرستان بیجار داشته باشیم.

رجبی اعلام کرد: امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با همکاری دیگر مسئولان ادارات این شهرستان باید یک اقدام جهادی در راستای حل معضلات شهرستان بیجار داشته باشند.

این مقام مسئول یادآور شد: توجه پروژه‌های زود بازده اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی، اعطای تسهیلات کم بهره به روستائیان، فرش بافی، پرورش دام سبک و سنگین از اقداماتی است که می‌توان برای تثبیت جمعیت روستایی این شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات