بسیج مهندسین سپاه الغدیر خبر داد:
مهندس امیدی از امادگی بسیج برای ارتقائ کیفیت ساخت وساز با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۰۶۶۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه هماهنگی و بررسی مسائل حوزه عمران و معماری شهر یزد با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد جناب اقای مهندس امین امیدی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد جناب اقای مهندس فرشید در تاریخ یکشنبه ۹۶/۹/۱۹ در ساختمان نظام مهندسی برگزار گردید.
در این جلسه مسئول کانون بسیج مهندسین شهید حاج مهدی یزد مهندس اقتصادی و مهندس باشی زاده عضو شورا مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد حضور داشتند و در مورد مسائل و مشکلات حوزه عمران، معماری، شهرسازی و ترافیک بحث و تبادل نظر کردند.
"مهندس فرشید" رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ضمن اعلام امادگی جهت همکاری کامل با سازمان بسیج مهندسین استان یزد در زمینه پیگیری و ارائه راهکار برای حل مشکلات حوزه عمران و معماری، مسائل و مشکلات موجود در شهر یزد را مربوط به خلاف سازی و عدم دریافت پروانه ساخت و ساز، مشکلات ترافیکی شهر یزد خصوصا در میادین مهم شهر مانند میدان مهدیه، میدان معلم، میدان شهدای محراب، میدان ابوذرو رواج معماری رومی و مجسمه سازی که در تضاد با معماری اسلامی است را بیان کردند و از بسیج مهندسین برای همکاری جهت رفع این مشکل دعوت به عمل اوردند. در ادامه جلسه مهندس امیدی با تائید مشکلات موجود در شهر یزد در حوزه عمران و معماری امادگی بسیج مهندسین جهت پیگیری حل این مشکلات را بیان داشتند و از برگزاری جلساتی با حضور شهردار و معاونین شهردار و شورا شهر خبردادند.
مهندس امیدی به برگزاری با شکوه روز مهندسی و روز بسیج مهندسین با همکاری نظام مهندسی در تاریخ ۵ اسفند تاکید کردند. مهندس امیدی در ادامه از امادگی بسیج مهندسین جهت برگزاری همایش روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با همکاری سازمان نظام مهندسی در تاریخ ۵ دی خبردادند و خواستار برگزاری یک همایش علمی مناسب در جهت ارتقا دانش فنی مهندسین در زمینه افزایش کیفیت ساخت و ساز برای مقابله با زلزله شدند.
ارسال نظرات