به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان

برگزاری یادمان شهید مدافع حرم علی اصحابی در شاهرود+تصاویر

به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، یادمان شهید مدافع حرم علی اصحابی در دبستان شاهد شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۰۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت یاد و خاطره شهید ودافع حریم ولایت، علی اصحابی مراسم بزرگداشتی به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان و با حضور دانش آموزان و اولیاء آن‌ها و مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و بسیج رسانه سپاه شاهرود و خانواده شهید اصحابی در نمازخانه دبستان شاهد شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت قرآن و پخش کلیپی از شهید اصحابی آغاز شد، دو نفر از دانش آموزان بسیجی واحد به دکلمه خوانی در وصف شهید و شهادت پرداختند و گروه سرود واحد بسیج در وصف شهدا ترانه‌ای را تقدیم کردند.
سخنران ویژه این مراسم محمود حسین پور از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم و همرزم شهید اصحابی بود که در سخنانی با تاکید بر وحدت و اتحاد بین مسلمانان اظهار کرد: این دشمنی و شکافی که بین امت اسلام توسط مسلمانان ایجاد شده است به علت ساده اندیشی ماست و دشمن از این ساده اندیشی سوء استفاده می‌کند و تلاش دارد تا تفرقه بین امت اسلام ایجاد کند و با این تفرقه گروه‌های وهابی و تکفیری ایجاد و مسلمانان را به جان هم انداخته و بهره برداری خود را می‌کند.
محسن مریدیان همرزم شهید علی اصحابی نیز در سخنانی با اشاره به شهادت شهید اصحابی اظهار کرد: این شهید مُزد برپایی زیارت عاشورا در شهر مجن و قرائت نماز اول وقت خود را گرفت و آرزوی شهادت داشت و در منطقه هم بار‌ها بیان کرد که من شهید می‌شوم و به آرزویش رسید.
در این مراسم از دو پسر شهید اصحابی که در دبستان شاهد مشغول به تحصیل هستند با اهدا هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار