خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان اذعان کرد: تنها راهپیمایی و اعترض چند روزه در خیابان‌ها راهگشا نبوده و مردم باید با اقدامات هوشمندانه و هدفمند حرف خود را به کرسی نشانده و به نتیجه مطلوب که همان سرنگونی رژیم اشغالگر می‌باشد، برسند.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۱۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام‌علی(ع) تاکستان، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون افول قدرت آمریکا در جهان اظهار کرد: یکی از دلایل مهم افول ابر قدرتی پوشالی آمریکا، انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سبب شد تا ملت ایران و حتی سایر مللی که به موج بیداری پیوسته‌اند، متوجه شوند که استقلال و آزادی مردم هر کشوری وابسته به خودشان است و به هیچ عنوان کشورهای زورگو نمی‌توانند بر حق‌طلبان حکمرانی کنند.
این مسئول در ادامه تبیین کرد: دومین دلیل این افول قدرت را می‌توان بیداری و آگاهی ملت‌ها دانست که این هوشیاری نیز از نتایج برپایی انقلاب اسلامی می‌باشد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان تشریح کرد: با وقوع انقلاب اسلامی مردم فهمیدند که خود باید سرنوشت کشورشان را رقم بزنند و برای پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی و همچنین کارهای روزمره‌شان باید خود در صحنه حضور داشته باشند.
صادقی تصریح کرد: امروز اعتراضات به سیاست‌های آمریکا در سراسر جهان و حتی در خود آمریکا دامنه‌‎دار شده و باید مردم هوشیارانه در صحنه حضور داشته و خود را درگیر حرکت‌های احساسی و زودگذر نکنند.
وی با اشاره به جابجایی پایتخت از تل‌آویو به قدس و همچنین راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز مردم به این موضوع مطرح کرد: تنها راهپیمایی و اعترض چند روزه در خیابان‌ها راهگشا نبوده و مردم باید با اقدامات هوشمندانه و هدفمند حرف خود را به کرسی نشانده و به نتیجه مطلوب که همان سرنگونی رژیم اشغالگر می‌باشد، برسند.
این مسئول در خاتمه به نقش مهم سازمان ملل در این خصوص اشاره کرد و ابراز داشت: سازمان ملل نه تنها باید اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کند بلکه می‌بایست از وقوع حرکات اینچنینی که به صورت نسنجیده و بدون هماهنگی سبب نادیده گرفتن حقوق ملت‌ها نیز می‌شود جلوگیری نماید.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها