گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سوالات بیست گانه مسابقه بزرگ اینترنتی ویژه ماه ربیع بر روی بخش مسابقات سایت تبیان کردستان، قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۲۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آرمان داوودی، کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، از بارگزاری سؤالات بیست گانه مسابقه بزرگ اینترنتی ویژه ماه ربیع بر روی سایت تبیان کردستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تعداد سوالات این مسابقه ۲۰ سؤال به صورت چهارگزینه‌ای است، افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر سؤالات را دریافت و پس از مطالعه و پاسخگویی، جهت وارد کردن پاسخ‌های خود به بخش مسابقات سایت تبیان کردستان مراجعه کنند.

داوودی از شرکت‌کنندگان خواست هنگام وارد کردن پاسخ‌ها در سایت نهایت دقت را به خرج دهند. هر فرد تنها حق یکبار شرکت در مسابقه را دارد که زمان وارد کردن پاسخ‌ها نیز ۱۵ دقیقه می‌باشد.

وی بیان کرد: کسانی که از قبل در سایت تبیان کردستان عضو هستند برای شروع مسابقه و وارد کردن پاسخ سؤالات تنها کافی است در قسمت مسابقه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند.

داوودی افزود: سوالات بیست گانه برگرفته از سوره محمد قرآن کریم و بر اساس تفسیر نور دکتر مصطفی خرمدل است.
کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: کسانی که برای اولین بار وارد سایت تبیان شده اند، برای ورود به بخش مسابقه لازم است از طریق آیکن ثبت‌نام در سربرگ صفحه اصلی سایت تبیان کردستان، ثبت‌نام خود را انجام بدهند.


وی در پایان یادآور شد: ۱۶ دی ماه ۱۳۹۶ آخرین مهلت شرکت در مسابقه بوده که شماره تلفن درج شده در سایت و کانال رسمی تبیان کردستان پل ارتباطی ما با دوستان و همراهان تبیانی خواهد بود.

وی اعلام کرد: پس از آنکه فرد اطلاعات خواسته شده جهت ثبت‌نام در سایت را وارد نمود، به صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) خود مراجعه کند و بر روی لینک فعال‌سازی ارسال شده کلیک کند تا حساب کاربری شخص فعال شده و به صورت رسمی به خانواده بزرگ تبیان بپیوندد و در جریان آخرین اخبار و اطلاعات و دانستنی‌های مختلف دینی، علمی، فرهنگی و ... قرار گیرد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات