خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

هدف بسیج و سپاه، خدمت رسانی و حفظ ارزش‌ها و ترویج فرهنگ اسلام ناب در جامعه

سرهنگ پاسدار دامغانی در گردهمایی فصلی کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود گفت: تلاش ما همه در مجموعه بسیج و سپاه خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ متعالی بسیج و حفظ ارزش هاست و باید همه با هم در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۴۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی فصلی اعضاء کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان شاهرود در سالن همایش‌های کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد. در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده سپاه و بسیج طی سال گذشته و امسال با بیان اینکه ما هدفمان از برگزاری این برنامه ترویج و عمق بخشی به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه است اظهار کرد: تلاش ما همه در مجموعه بسیج و سپاه خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ متعالی بسیج و حفظ ارزش هاست و باید همه با هم در این مسیر حرکت کنیم.
وی افزود: شما پیشکسوتان با کوله باری از تجربه چراغ راه ما در مسیر پیشرفت و تعالی هستید و ما همیشه به نظرات و کمک‌های شما در همه ابعاد مختلف بسیج نیازمند هستیم و هدف از تشکیل بسیج پیشکسوتان استفاده از این پتانسیل و تجربه عظیم است که وظیفه همه است که استفاده کنند.
دامغانی با بیان اینکه باید با کمک و همراهی همه آحاد بسیجیان در مسیر خدمت رسانی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در جامعه تلاش کرد گفت: این جلسات و هم اندیشی‌ها در عمیق بخشی به برنامه‌ها و برطرف نمودن موانع و مشکلات کمک می‌کند و امیدواریم که نظرات و پیشنهادات عزیزان بتواند راهگشای مسیر ما در تحقق منویات رهبر انقلاب در تمدن سازی اسلام جهانی امام عصر (عج) موثر باشد.
در این گردهمایی که بیش از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت حضور داشتند، شش نفر از پیشکسوتان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مشکلات جامعه و انتظارات از بسیج و سپاه پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها