معاون فرهنگی سپاه گفت: تصمیم اشتباه ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل آمریکا را به قهقرا می برد و به زمین می زند و این را یک سیاستمدار مبتدی هم می داند.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۶۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه دردانشگاه تقریب مذاهب با بیان موج جدید بیداری اسلامی گفت: انشاالله این موج عظیم طوفانی را علیه استکبار برپا خواهد کرد و ما اگر پای کار بایستیم این موج طومار ابرقدرت‌ها را در هم خواهد پیچید.

وی با بیان اینکه این موج با خطای بزرگ دشمنان آغاز شد، افزود: خیلی از تحلیل‌گران دست به قلم شده اند و اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان سفارت رژیم غاصب اسرائیل را تحلیل می‌کنند، اما من می‌خواهم تمام این تحلیل‌ها را نخوانده رد کنم واقعیت این است هر کس دنبال یک منطق و استدلال برای این حرکت می‌گردد اشتباه می‌کند، چون این کار مثل خیلی از تصمیمات بی منطق، آشفته و متناقضی که استکبار در این مدت گرفته بر اساس بی‌منطقی انجام شده است.

معاون فرهنگی سپاه گفت: بچه‌ای را در عربستان آوردند و با این وضعیت عربستان یک روز قرار داده فروش اسلحه با او می‌بندند. یک روز شیوخ عربستان را که هویت این کشور هستند در هتلی زندانی می‌کنند و بعد از آن‌ها برای آمریکا باج می‌گیرند. روز دیگر نخست وزیر لبنان را حبس می‌کنند و یک روز هم ترامپ رهبر کره شمالی را تهدید به محو کردن از روی زمین می‌کند و بعد در یک جلسه دیگر می‌گوید کاش می‌شد که یک چای با رهبر کره شمالی بخوریم و بعد بعد می‌گوید آرزو می‌کنیم که ما باهم دوست باشیم البته این تصمیمات متناقض را هم رئیس جمهوری قبلی آمریکا می‌گرفت که یک نمونه آن در مورد بشار اسد بود.

نقدی با بیان اینکه علت این تصمیمات متناقض و آشفته سنت الهی است، افزود: امام علی (ع) فرمودند: کسی که ظلم می‌کند و ظلم را از حد می‌گذراند خدا با او دشمنی می‌کند و کسی که خدا با او دشمنی کند منطق را از او می‌گیرد و کارهای بی منطق می‌کند و این جنگ ادامه دارد تا آن ظالم یا توبه کند و یا سقوط کند و این داستان را درباره نمرود و فرعون دیده ایم و در ماجرای شاه هم چنین بود.

وی خاطرنشان کرد: شاه هم مانند امروز آمریکا آشفته بود او یک روز تصمیم به آشتی ملی می‌گرفت و دولت آشتی ملی تشکیل می‌داد، اما هنوز امضای دولت آشتی ملی خشک نشده بود حادثه ۱۷ شهریور را رقم می‌زد و حکومت نظامی شروع می‌شد. همچنین او زندانی‌های سیاسی را آزاد کرد، اما پس از آن چند هزار نفر دیگر را دستگیر کرد. زمانی شاه پشت تلویزیون آمد و ابراز ندامت کرد و گفت که من صدای انقلاب شما را شنیدم و می‌خواهم با شما همراه باشم، اما پس از آن با تانک در شهر‌های مختلف مردم را زیر گرفتند. شاه در آن زمان نمی‌دانست باید سازش و نرم کند یا بکشد الان هم آمریکایی‌ها مانند شاه بی منطق شده اند.

معاون فرهنگی سپاه با تاکید بر اینکه خداوند منطق را از آمریکا گرفته افزود: همه از یک دیپلمات مبتدی تا سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه که در خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها هستند تا رهبران کشورهای مختلف دنیا می‌دانند که تصمیم ترامپ چه عواقبی دارد و او چه تصمیم غلطی گرفته است. تصمیماتی که هر کدام از آن‌ها می‌تواند آمریکا را به قهقرا ببرد و به زمین بزند تا سقوط کند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا به برکت ایثار و اخلاص امام و شهدا و پایداری ملت ایران مستاصل شدا است، بتصریح کرد: انقلاب اسلامی دارد آمریکا را خفه می‌کند و همین طور جلو می‌رود و آن‌ها را خلع سلاح می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه گفت: انقلاب اسلامی امروز تمام نقاط کلیدی دنیا را یکی یکی از دست استکبار خارج می‌کند و آن‌ها سراسیمه و آشفته شده اند و نمی‌دانند که چه کنند.

نقدی با اشاره به اینکه ایران، عراق، لبنان یمن، بحرین، سوریه و فلسطین در دست نظام سلطه بوده اند، اما انقلاب اسلامی این کشور‌ها را از دستشان گرفت، اضافه کرد: زمانی فلسطینی‌ها در کمپ دیوید دست سازش دادند، اما انقلاب اسلامی آن‌ها را بیدار کرد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها به اشتباه می‌گویند که رهبر معظم انقلاب فرمود: ه اند که اسرائیل تا ۲۵ سال آینده محو می‌شود، اظهار کرد: در واقع زمانی که برجام امضا شد آن‌ها گفتند با این توافق امنیت اسرائیل تا ۲۵ سال آینده تضمین می‌شود که رهبر انقلاب گفتند اسرائیل تا ۲۵ سال آینده دیگر نیست که امنیتش بخواهد تامین شود یا نشود شما خیلی زودتر از این‌ها از بین می‌روید.

معاون فرهنگی سپاه با طرح این سوال که امروز امید دشمن به چیست؟ افزود: امروز اسلحه دشمن کار نمی‌کند آن‌ها در افغانستان و سوریه از تروریسم، بمباران و شیمیایی استفاده کردن

د، اما به جایی نرسیدند با این وجود امروز فراموشی هدف و سستی و تفرقه جهان اسلام تن‌ها امیدهای دشمن هستند و در این راستا با استفاده از نفوذی‌ها در جهان اسلام می‌خواهند بر ما غلبه کنند.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز دشمن هیچ امیدواری و راهی ندارد تصریح کرد: ملتی که شهادت را سعادت می‌داند از مرگ نمی‌ترسد در واقع امروز ملت ایران در لبنان، یمن، بحرین، سوریه و عراق متبلور شده است و چنین ملت‌های اسارت ندارند.

وی افزود: ملتی که منطق شهادت دارد می‌گوید ما تسلیم نمی‌شویم پس هر اسلحه‌ای در مقابل این ملت بازنده است. منطق شهادت این است که اگر ما را بکشید در دنیای بزرگتری متنعم و جاودانه می‌شویم. در هر حال باید از فراموشی هدف و سستی و تفرقه دور شویم.

معاون فرهنگی سپاه در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دانشجویان دانشگاه تقریب مذاهب باید قدر موقعیت خود را بدانند و علم وحدت را که فرمان الهی است یاد بگیرند.

نقدی اظهار کرد: قرآن به پیروان مکاتب توحیدی و اهل کتاب دستور می‌دهد که بر روی وحدانیت خداوند در مقابل زورگو‌ها و طاغوت وحدت کنید و راه الهی را پیش ببرید و این رسالت جدی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی است. دانشجویان این دانشگاه باید برای علم آموزی و وحدت تلاش خود را به کار بگیرند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین باوند افزود: شهید باوند افتخار همه ماست و ما با او اوج می‌گیریم و دلهایمان به سوی خود جلب می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده معظم شهید حسین باوند از فعالان موکب بسیج دانشجویی دانشگاه تقریب مذاهب در ایام پیاده روی اربعین حسینی تجلیل شد.

ارسال نظرات